بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زیدان به شایعات سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد!

زیدان : حالا زمان آن نیست که به سرمربیگری تیم ملی فرانسه فکر کنم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۲۶
زیدان

زین الدین زیدان به شایعات سرمربیگری تیم ملی فرانسه دامن زد و گفت فعلاً وقت این نیست که روی این مسئله فکر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از زمانی که زین الدین زیدان برای دومین بار سرمربی رئال مادرید شد و سال 2021 این باشگاه را ترک کرد، تا به امروز هدایت تیم دیگری را نپذیرفت. احتمال حضور او طی این مدت روی نیمکت تیم‌های پاری سن ژرمن، یوونتوس، منچستریونایتد، تیم ملی فرانسه و حتی بازگشت دوباره به رئال مادرید مطرح شد، اما این شایعات رنگ واقعیت نگرفت.

زیدان در مصاحبه‌ای با مجله GQ درهای امکان بازگشت به مربیگری را باز می‌کند و در آن اذعان می‌کند که پس از دو سال جدایی احساس جدیدی دارد.

سرمربیگری فرانسه؟

بارها گفته ام که وقتی به عنوان بازیکن در تیم فرانسه حضور داشتی، مربی می‌شوی، منطقی است که به آن فکر کنی، اما حالا زمان آن نیست که به سرمربیگری تیم ملی فکر کنم.

استرس نیمکت؟

وقتی به خانه می‌آمدم ذهنم همیشه سر کار بود، در این کار همه چیز از همه جا می‌آید.  تمام اطلاعات بر عهده شماست و شما مسئولیت تصمیم‌گیری را دارید. این واقعا انرژی شما را می‌گیرد.

استراحت

هر چند وقت یک بار لازم است، و قبلاً دو بار این کار را انجام داده‌ام، باید استراحت کنم. مربی سرپرستی 23 نفر را برعهده دارد و او هرگز متوقف نمی‌شود. الان فقط از زندگی لذت می‌برم. همه اینها تنها در صورتی امکان‌پذیر است که یک قدم به عقب بردارید. زندگی من همیشه سریع می‌گذرد، اما اکنون احساس شادابی می‌کنم.

نقش او به عنوان یک پدر؟

زمانی که هنوز بازی می‌کردم، انزو و لوکا می‌خواستند همیشه بازی کنند. من خیلی تمرین می‌کردم و در خانه ترجیح می‌دادم استراحت کنم، اما آنها به من اجازه نمی‌دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *