بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری عجیب ستاره استقلال درباره ساپینتو !

محمدحسین مرادمند : روز آخر به ساپینتو گفتم که در حق من و استقلال بد کردی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۵۹
استقلال

محمدحسین مرادمند مدافع استقلال از درگیری هایش با ریکاردو ساپینتو پرده برداشت و مدعی شد او در حق استقلال بد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین مرادمند در فصل اخیر فرصت زیادی برای درخشش در ترکیب استقلال به دست نیاورد ولی با این وجود آخرین بازی را با گلزنی در فینال جام حذفی به پرسپولیس به پایان رساند و البته نتوانست قهرمانی را همراه تیمش کسب کند. مرادمند در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر با اشاره به صحبت‌هایی که قبل از فینال جام حذفی با ریکاردو ساپینتو داشت، ابراز کرد:

در دربی آخر یک صحبتی شد که ایشان از همه نظر می‌گرفت. من گفتم در دربی باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنید، حتی در ضربات ایستگاهی. نباید ببازی و این شانس را دارید تا دقیقه ۹۰ برنده باشید. گفتم هیجان خودتان را کنترل کنید و نگویید باید ۵ گل به این تیم بزنیم، اما مثل همین بازی، به یکباره یک گل می‌خورید و اصلا شرایط بازی تغییر می‌کند و نمی‌توانید جبران کنید که خودش نمی‌دانست چه کاری انجام بدهید.

او ادامه داد:

در دیدار رفت لیگ برتر با مس رفسنجان همسترینگم ۴ سانتی‌متر کش آمد که سه الی چهار هفته دور بودم و بعد رسیدم. قصد داشتم بازی کنم و آماده بودم، اما در آن مقطع شرایط تیم خیلی خوب بود و نمی‌توانست به ترکیب دست بزند. با این وجود من خیلی خوب تمرین کردم ولی ایشان من را در لیست هم نمی‌گذاشت؛ با اینکه هیچگونه مصدومیتی نداشتم.

مدافع استقلال یادآور شد:
به ساپینتو گفتم اگر شرایط اینطور است، من در نیم‌فصل بروم که گفت من تو را می‌خواهم و شخصیتت به این شکل است که باید از شروع مسابقه در ترکیب باشی و نباید روی نیمکت بنشینی. من می‌خواهم همه تیم‌ها را ببرم و پلن دفاعی دارم که روزبه را عقب‌تر ببرم.

مرادمند اضافه کرد:

پس از آن فشار زیادی روی من به وجود آمد که مجبور شدم تمرینات بیشتری انجام بدهم. مربی بدنساز تیم به من گفت اسکات بزنم که این کار را انجام دادم ولی چهار هفته از میادین دور شدم.

او تصریح کرد:

پس از آن یک درگیری با ساپینتو داشتم که گفت من تو را بخاطر اینکه در لیست نگذاشتم، کمرت را گرفتی و نمی‌خواستی در کنار تیم باشی ولی من گفتم این شرایط اخلاقی را ندارم چون همیشه در فوتبال ۱۰۰ درصد خودم را می‌گذارم و نان حلال سر سفره خانواده‌ام می‌برم. شاید جایی نیاز باشد این پیشانی بشکند و هوادار هم شما را نگاه می‌کند و انتظار دارد که ساپینتو گفت باید فکر کنم.

مدافع استقلال عنوان کرد:

پس از مصدومیت دوباره برگشتم و در آن مقطع توازن خط دفاعی استقلال برهم ریخت که من اضافه شدم. آن روز به ساپینتو گفتم شما خیلی به من بد کردید چون می‌توانستم خیلی به شما کمک کنم ولی خودت نخواستی. گفت می‌خواهم از تو استفاده کنم که من گفتم اول بخاطر خودم و بعد به دلیل استقلال و هوادارانش فوتبال بازی می‌کنم ولی دوباره از دست من ناراحت شد و گفت چرا بخاطر من نه! من گفتم حرفم را رُک می‌زنم ولی بازهم گل زدم و نیمکت‌نشین شدم تا اینکه دربی رسید و به میدان رفتم.

مرادمند درباره اینکه کلمه معروف و جنجالی را در کنار زمین از ساپینتو شنیده بود، اظهار کرد:

دیگر همه می‌دانند و تیکه کلام او بود. کروات‌ها هم یک تیکه کلام دارند که کنار زمین می‌گویند ولی در فرهنگ ما جایز نیست.

او در واکنش به سوال میثاقی که عنوان کرد هواداران نمی‌دانستند چه اتفاقی بین تو و ساپینتو افتاده، ابراز کرد:

نه نمی‌دانستند. روز آخر هم به ساپینتو گفتم در حق من و استقلال بد کردی. همه این‌ها را گفتم. شما می‌توانید از مترجم ایشان سوال کنید که گفتم یک جام باید برای استقلال بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *