بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عربستان دست بردار نیست ؛ آقای خاص در الهلال!

ادعای سایت گل : الهلال برای جذب ژوزه مورینیو تلاش می کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۴۲
الهلال

سایت «گل» مدعی شده که الهلال پس از ناکامی در جذب لیونل مسی حالا به فکر جذب ژوزه مورینیو افتاده و تمام توان خود را برای جذب او به کار خواهدگرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الهلال که بعد از تلاش‌های بسیار نتوانست لیونل مسی را به خدمت بگیرد احساس می‌کند از دیگر رقبای خود در فوتبال عربستان از جمله النصر و الاتحاد عقب افتاده است. النصر در میانه فصل کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت و الاتحاد در روزهای گذشته مراسم معرفی رسمی کریم بنزما را برگزار کرد.

الهلال برای فراموش کردن ناکامی‌اش در جذب مسی سخت به دنبال مذاکره با چهره‌های بزرگ دنیای فوتبال است. در حالی که گزارش‌های متعددی از تلاش این باشگاه عربستانی برای مذاکره با چند ستاره فوتبال از جمله نیمار به گوش می‌رسد سایت گل تایید کرد که الهلال برای نیمکت خود هم برنامه جاه‌طلبانه‌ای دارد و ژوزه مورینیو را هدف گرفته است.

مورینیو تا تابستان سال آینده با باشگاه فعلی‌اش رم قرارداد دارد. اما طبق قانون او به همین دلیل می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند. گزارش گل حاکی است که الهلال آماده است تا پیشنهادی نجومی و وسوسه‌کننده به آقای خاص ارائه بدهد. مورینیو که فصل گذشته رم را به قهرمانی در لیگ کنفرانس رساند امسال هم با جالوروسی تا فینال لیگ اروپا پیش رفت اما در ضربات پنالتی مقابل سویا شکست خورد تا نتواند برای دومین سال پیاپی با این تیم جام اروپایی کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *