بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک اتفاق بی سابقه ؛ دشمن هم قهرمانی را تبریک گفت!

ریو فردیناند : منچسترسیتی شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۵۵

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد در اظهاراتی بی سابقه قهرمانی منچسترسیتی در UCL را تبریک گفت و مدعی شد آن ها شایسته کسب این جام بوده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. آن ها پس از چندین سال تلاش و صرف هزینه هنگفت به رویای‌شان که بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان بود رسیدند و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. شاگردان پپ گواردیولا پیش از این موفق شده بودند جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس و جام حذفی این کشور را هم بالای سر ببرند و به این ترتیب با قهرمانی شب گذشته سه‌گانه را تکمیل کردند و در کنار منچستریونایتد به عنوان تنها دارنده این افتخار در بین باشگاه‌های انگلیسی قرار گرفتند.

فردیناند پس از پایان بازی شب گذشته به بی تی اسپورت گفت:

«آنها جاودانه و فوق العاده هستند. سیتی شایستگی این قهرمانی را داشت. این تیم سبکی از فوتبال ارائه می‌کند که برای مدتی طولانی در سراسر دنیا مورد تحسین بوده است. این روندی است که از مدتی قبل بنا نهاده شد و حالا جواب داد.»

تبریک او به منچسترسیتی تعجب بسیاری را به خاطر دشمنی دیرینه این دو تیم همشهری در منچستر به همراه داشت و حتی بعضی از هواداران این تیم از او به خاطر این کار انتقاد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *