بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برای بردن سیتی آنقدر باید بدویم و تلاش کنیم تا خون بالا بیاوریم

دی مارکو : باید از غرورمان مایه بگذاریم و با قلبمان بازی کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۰
دی مارکو : باید از غرورمان مایه بگذاریم و با قلبمان بازی کنیم

فدریکو دی‌ مارکو، مدافع اینتر، در مورد فینال امشب لیگ قهرمانان و راز شکست دادن سیتی حرف زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید هیچکس به اندازه فدریکو دی مارکو از رسیدن اینتر به فینال لیگ قهرمانان خوشحال نبود. دی مارکو محصول آکادمی فوتبال اینتر است و از سال 2018 به تیم اول باشگاه رسید. او که به عنوان بازیکن قرضی سابقه بازی برای ورونا و پارما را دارد، در فصل جاری یکی از بازیکنان تعیین کننده اینتر بوده است.

مدافع چپ 25 ساله نراتزوری قبل از بازی نیمه نهایی برابر میلان گفته بود:

«سال 2003 روی سکوها شاهد شکست اینتر از میلان در نیمه نهایی بودم و بسیار گریه کردم. خاطره خوبی نبود ولی حالا خوشحالم که به عنوان بازیکن فرصت انتقام‌گیری از میلان را دارم.»

مدافع اینتر پس از صعود اینتر به فینال با گرفتن بلندگو و فریاد هر کسی نپرد، میلانی است، خشم هواداران روسونری را نیز باعث شد.

او در آستانه بازی فینال برابر سیتی به خبرنگاران گفت:

«13 سال است که فیلم بازی فینال 2010 و قهرمانی اینتر (با شکست بایرن)را تماشا می کنم و زمان آن رسیده تا یک خاطره خوب دیگر برای هواداران بسازیم. این فینال برای ما رویایی است ولی سیتی محکوم به قهرمانی است و روی آن وسواس دارند.»

دی مارکو ادامه داد:

«رمز پیروزی این است که مثل اینتر واقعی بازی کنیم. باید از غرورمان مایه بگذاریم و با قلبمان بازی کنیم. آنقدر باید بدویم و تلاش کنیم تا خون بالا بیاوریم. این تنها راه شکست سیتی و رسیدن به عنوان قهرمانی است. چه کسی تصور می کرد ما از گروه بارسا و بایرن بالا بیاییم؟ ما نه تنها صعود کردیم که حالا به فینال هم رسیده ایم. شایسته رسیدن به این مرحله بودیم و دیگر چیزی تا قهرمانی نمانده است.»

لازم به ذکر است که در لیگ قهرمانان دی مارکو با پنج پاس گل پس از وینیسیوس و کوین دی‌بروینه (6 پاس گل) بیشترین پاس گل را داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *