بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شایعه عجیبی که معاون پرسپولیس تکذیب کرد!

محمد محمدی : کدام اختلاف؟ همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۱

محمد محمدی معاون پرسپولیس شایعه اختلاف با مدیرعامل این تیم و همچنین جدایی اش را تکذیب کرد و گفت از حضور در پرسپولیس خوشحال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خبر پایان کار محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ، در یکی از روزنامه‌های صبح امروز کشور منتشر شد و توجه زیادی را نیز از هواداران پرسپولیس به خود جلب کرد اما حالا محمدی این خبر را تکذیب کرده است. او در پاسخ به تماس خبرنگار ما اعلام کرد:

من الان در باشگاه پرسپولیس حضور دارم و مشغول کارم هستم. از ساعت 9 هرروز به باشگاه می‌آیم و الان هم کنار منشی باشگاه حضور دارم و می‌توانید صدای او را بشنوید، کدام جدایی؟

محمدی در پاسخ به دلیل انتشار این شایعه، عنوان داشت:

اخیرا کمی گرفتار بودم و نتوانستم پاسخ تلفن برخی را بدهم و آنها هم این شایعات را منتشر کردند که برای خودم هم عجیب است. اینکه کسی جواب تلفن شما را ندهد و در موردش شایعه بسازید، کار درستی است؟ البته من همیشه رابطه خوبی با هواداران و خبرنگاران داشتم و خداراشکر همین الان هم ثابت شد.

معاون درویش درباره مجمع فردا گفت:

مجمع برگزار خواهد شد اما نمی‌دانم چه کسی حضور دارد یا نه. به هر حال این در کدال هم آمده که روز یکشنبه مجمع برگزار می‌شود و من چیزی بیشتر از این اطلاع ندارم.

وی در مورد شایعه اختلاف با رضا درویش گفت:

این هم شایعه عجیبی است، ما همگی در حال کار هستیم و کدام اختلاف؟ همه برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس تلاش می‌کنیم و من هم خوشحالم که در پرسپولیس حضور دارم.

او ادامه داد:

من اخیرا مصاحبه نداشتم و می‌دانستم برخی افراد از همین سو استفاده خواهند کرد. به هر حال من سکوت کردم و تبعات سکوتم همین شایعات بوده که از همان اول می‌دانستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *