بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خودنمایی در آستانه فینال ؛ در انتظار جام سوم! + عکس

منچسترسیتی دو جام قهرمانی خود در لیگ برتر و جام حذفی را به استانبول برد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۹

بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی برای تقابل حساس فینال UCL مقابل اینتر عازم محل برگزاری این دیدار شدند و دو جام قهرمانی را نیز به استانبول بردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال منچسترسیتی امشب در حالی در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر می‌رود که آبی پوشان شهر منچستر با پیروزی در این دیدار می‌توانند برای اولین بار سه‌گانه را کسب کنند. سیتیزن‌ها توانستند در یک فصلی رویایی، قهرمان لیگ برتر و همچنین جام حذفی شوند تا حالا برای گرفتن جام سوم به استانبول سفر کنند. کمپانی پوما اسپانسر لباس تیم فوتبال منچسترسیتی دو کاپ قهرمانی این تیم در فوتبال انگلیس را به شهر استانبول آورده و در معرض نمایش گذاشته است.

سیتیزن‌ها فقط یک فینال را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرده‌اند که چلسی شکست‌شان داد تا دست‌شان به جام نرسد. حالا تیم پپ گواردیولا می‌تواند تبدیل به دومین انگلیسی تیم بعد از منچستریونایتد شود که سه‌گانه را می‌برد و همه‌چیز حاکی از این است که خودشان را خیلی نزدیک به این رؤیا می‌بینند! گفتنی است منچسترسیتی همچنین می‌تواند ششمین تیم انگلیسی باشد که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. پیش از سیتی، تیم‌های لیورپول، منچستریونایتد، چلسی، ناتینگام‌فارست و استون‌ویلا به این جام دست پیدا کرده‌اند.

این بازی ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت تهران در استادیوم المپیک آتاتورک شهر استانبول برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *