بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان بلاتکلیف استقلال ؛ می مانی یا می روی؟

هواداران استقلال در انتظار تصمیم سیدحسین حسینی برای فصل آینده

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۲

برخی از هواداران استقلال دوست ندارند سیدحسین حسینی فصل بعد سنگربان شماره یک این تیم باشد و منتظر جدایی او از تیم هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عدم دعوت از سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال جهت حضور در اردوی تیم ملی، فصل فوتبالی اخیر را برای او به بدترین شکل ممکن به پایان رساند. با اعلام اسامی بازیکنان منتخب امیر قلعه‌نویی برای حضور در تورنمنت کافا مشخص شد که سید‌حسین حسینی جایی در بین بازیکنان دعوت شده ندارد تا یکی از غایبان بزرگ اردوی تیم ملی لقب بگیرد.

دروازه‌بان آبی‌ها که در دو سه سال گذشته همواره پای ثابت اردوهای تیم ملی بود و سابقه حضور در جام‌جهانی و بازی مقابل انگلیس و ولز را در کارنامه داشت، در این فصل نتوانست عملکرد خوب خود در سال گذشته را تکرار کند تا علاوه بر اینکه از سوی هواداران استقلال مورد نقد قرار بگیرد، جایی هم در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هم نداشته باشد.

حسینی این فصل ۲۵ بار درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت و ۱۶ گل دریافت کرد که اشتباهات فردی او در خوردن این گل‌ها بسیار پررنگ بود، این در حالی است که او فصل گذشته در ۲۵ بازی موفق به ثبت ۱۸ کلین شیت شده بود. آنچه مشخص است با توجه به مجموع اتفاق‌هایی که در این فصل مخصوصا در بازی فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس برای حسینی رخ داد کلکسیون بدشانسی‌های او عدم دعوت به تیم ملی حالا تکمیل شده و فصل برای او به بدترین شکل ممکن به پایان رسید.

این سوال هم مطرح شده که آیا او در استقلال می ماند یا نه. هواداران استقلال که تمایلی ندارند اما در هر حال ممکن است که او تمدید هم بکند و با دروازه بان جدیدی که استقلال می گیرد، رقابت هم داشته باشد. فعلا باید صبر کرد و دید تکلیف هیات مدیره استقلال چه می شود و روز یکشنبه چه کسانی به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی خواهند شد تا در نهایت مدیرعامل هم مشخص شود.

شایعاتی از گزینه های استقلال برای جانشینی سیدحسین حسینی به گوش می رسد، برخی می گویند حسین پورحمیدی گزینه اول این تیم است و برخی از محمدرضا اخباری نام می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *