بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتفاق بد برای دانیال اسماعیلی فر

رویای تیم ملی برای دانیال اسماعیلی فر مدافع پرسپولیس به پایان رسید؟

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۵
پرسپولیس

با وجود رامین رضاییان و صادق محرمی، پرونده دعوت دانیال اسماعیلی‌فر به تیم ملی ایران را باید بسته شده تلقی کرد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس، نیم‌فصل اول بسیار خوبی داشت. آنها از شش بازی ابتدایی‌شان صاحب چهار پیروزی و دو تساوی شدند. باخت خانگی به تراکتور در هفته هفتم شوک بزرگی به شاگردان گل‌محمدی وارد کرد؛ به طوری که تا پایان هفته پانزدهم فقط در سه بازی به تساوی رسیدند و بقیه بازی‌های‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا صدرنشین نیم‌فصل شوند. در حالی که باخت مقابل فولاد و هوادار هم نتوانسته بود مانع از تداوم صدرنشینی‌شان شود اما شکست مقابل سپاهان در آزادی همه چیز را تغییر داد و معادله قهرمانی را به هم زد. اما قرمزهای پایتخت نه تنها ناامید نشدند و کم نیاوردند بلکه فقط به پیروزی در هفت بازی باقی مانده فکر کردند و امیدوار به لغزش سپاهان بودند که همین اتفاق هم افتاد. در نهایت هم آنها یک فصل رویایی را با هت‌تریک در کسب جام به پایان رساندند.

بدون تردید یکی از مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس در راه دبل قهرمانی، دانیال اسماعیلی‌فر بود. او به عنوان مدافع راست ۶ پاس گل داد تا در این زمینه پس از مهدی ترابی بهترین پاسور پرسپولیس باشد. از آن گذشته پرسپولیس آخرین دربی را در شرایطی برنده شد که تمام نگاه هواداران استقلال به نمایش مهدی قایدی بود. استقلالی‌ها که شماره ۲۰ خود را در اوج آمادگی می‌دیدند، به همین بهانه کری را با حریف در رقیب دنبال می‌کردند و مدعی بودند با قایدی کار پرسپولیس را تمام خواهند کرد. مهدی قایدی البته در آن بازی گرفتار دام دفاعی پرسپولیس شد و دانیال اسماعیلی‌فر مانع از شکل‌گیری حملات و حرکات تکنیکی ویرانگر این بازیکن علیه سرخپوشان شد. مدافع راست پرسپولیس که به نظر می‌رسید کار سختی برابر قایدی داشته باشد، با تدابیر یحیی گل‌محمدی به خوبی حرکات قایدی را آنالیز کرده و کاملا او را از محوطه جریمه تیمش دور کرد تا قایدی یکی از نمایش‌های ناموفق خود را در دربی داشته باشد.

اسماعیلی‌فر که در اولین فصل حضورش در پرسپولیس موفق شده در قهرمانی دبل کند انتظار داشت به تیم ملی هم دعوت شود اما از بدشانسی اسماعیلی‌فر همین بس که او دو مدافع راست قلدر و آماده به عنوان رقیب پیش روی خود می‌بیند. رامین رضاییان با ۷ گل زده و ۷ پاس گل فصلی رؤیایی را با سپاهان پشت سر گذاشت. صادق محرمی نیز در دیناموزاگرب بهترین تیم کرواسی فیکس بازی کرده و یکی از برترین‌های این تیم اروپایی بوده است.

امیر قلعه‌نویی در دو دیدار دوستانه تیم ملی در فروردین ماه از رامین رضاییان و صادق محرمی برابر روسیه و کنیا استفاده کرد و از عملکرد هر دو هم راضی بوده است. به نظر نمی‌رسد سرمربی تیم ملی بخواهد در جام ملت‌های آسیا از مدافع راست جدیدی استفاده کند و روی رامین رضاییان و صادق محرمی حساب باز کرده است. دو مدافعی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز در لیست کارلوس کیروش و تیم ملی بودند و هر دو هم در آن مسابقات بازی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *