بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی معروف دوباره پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد !

رد پیشنهاد پاری سن ژرمن از سوی زیدان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۵
پاری سن ژرمن ؛ رد پیشنهاد پاری سن ژرمن از سوی زیدان

سرمربی پیشین رئال مادرید بار دیگر پیشنهاد سران پاری‌سن‌ژرمن برای قبول هدایت این تیم را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سران باشگاه پاری سن ژرمن که پس از اخراج کریستوف گالتیه، سرمربی خود تنها پس از یک فصل حضور در پارک دو پرنس در جستجوی رهبر جدیدی برای پاریس هستند، بار دیگر از اسطوره فرانسوی جواب منفی شنیدند.

گالتیه با وجود قهرمان‌کردن پاریسی‌ها در لیگ فرانسه، خیلی زود با شکست مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و همین مسئله روزهای حضور او در پایتخت فرانسه را به شماره انداخت.

روزنامه «پاریزین» خبر داده زین‌الدین زیدان، سرمربی پیشین رئال مادرید در هفته‌های اخیر با پیشنهاد پاری سن ژرمن برای قبول هدایت این تیم مواجه شده بود اما ترجیح داده به این پیشنهاد جواب رد بدهد.

زیدان روز چهارشنبه و در پاسخ به خبرنگاری در پاریس درباره مقصد آینده خود، با لبخند گفته بود:

در حال حاضر چیزی برنامه‌ریزی نشده است.

پاریسی‌ها در سال ۲۰۲۱ هم به سراغ قهرمان سال ۱۹۹۸ جهان آمده بودند اما به در بسته خورده بودند. گفته می‌شود زیدان به دلیل ریشه‌های خود در فوتبال فرانسه که به مارسی باز می‌گردد و سابقه تنش میان این ۲ باشگاه، علاقه‌ای به حضور در پاریس ندارد.

پاریزین نوشته زیدان با این حال همچنان چشم به نیمکت تیم ملی فرانسه دوخته است و دوست دارد هدایت خروس‌ها را بر عهده بگیرد.

قهرمانی سه دوره پیاپی لیگ قهرمانان اروپا به همراه رئال مادرید، پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با نایب قهرمانی فرانسه به پایان رسید، در آستانه حضور بر روی نیمکت آبی‌ها قرار داشت اما دیده دشان، سرمربی این تیم قرارداد خود را تمدید کرد.

رسانه فرانسوی می گوید سران تیم شهر پایتخت پس از پاسخ منفی زیدان، به سراغ یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان و ۳۵ ساله پیشین بایرن مونیخ رفته‌اند.

گفته شده روز سه‌شنبه جلسه‌ای میان لوئیز کمپوس، مشاور ورزشی پاری‌سن‌ژرمن و نمایندگان ناگلزمن برگزار شده و طرفین درباره برنامه‌های آینده صحبت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *