بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره پرسپولیس به سرمربی سرخ ها + عکس

ناصر ابراهیمی : یحیی گل‌ محمدی باید زودتر تصمیمش را بگیرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۸
ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس گفت : باشگاه یک فصل دیگر یحیی با پرسپولیس قرارداد دارد و با توجه به آغاز تمرینات از تیرماه، باید یحیی هرچه زودتر تصمیم نهایی خود را بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ماندن یحیی گل‌ محمدی برای فصل آینده در پرسپولیس، اظهار داشت:

گل‌ محمدی با قهرمانی در جام حذفی نشان داد که این تیم می‌تواند همانند سال‌های ۷۸ تا ۸۱ قهرمان بلامنازع فوتبال ایران باشد. برای تکرار شدن این موفقیت نیازمند ثبات و رفع برخی دغدغه‌ها از سوی مسئولان است.

وی ادامه داد:

مهم‌ترین عامل موفقیت پرسپولیسی‌ها در چند سال اخیر، اتحاد و همدلی در تیم است. به واقع هر وقت این عامل در تیم شکل گرفت زمینه موفقیت پرسپولیس فراهم شد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد:

در مدت ۴۴ سال اخیر شاهد حضور ۲۴ مدیرعامل در این تیم بودیم. رضا درویش برای موفقیت راه سختی در پیش داشت و توانست با بهره‌گیری از پیشکسوتان و اعضای هیئت مدیره، مشکلات پیرامونی این تیم را برطرف کرد.

ابراهیمی ادامه داد:

در این موفقیت‌ها نفرات زیادی از جمله کریم باقری، افشین پیروانی، رضا درویش، کادر فنی و بازیکنان نقش داشتند. باشگاه یک فصل دیگر یحیی با پرسپولیس قرارداد دارد و ماندن او برای فصل آینده به تصمیم شخصی‌اش بازخواهد گشت. با توجه به آغاز تمرینات از تیرماه، باید یحیی هرچه زودتر تصمیم نهایی خود را بگیرد.

ابراهیمی همچنین در خصوص ناکارآمدی بازیکنان خارجی پرسپولیس، گفت:

ماندن و رفتن شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا در فصل آینده بستگی به تصمیم کادرفنی دارد چرا که خط زدن آنان از ترکیب در حیطه وظایف سرمربی است. برای جذب مهاجمان خارجی باید کادر فنی تصمیم بگیرد و بازیکنان مد نظر خود را برای ترکیب تیم خود جذب کند. هنوز مشخص نیست که پرسپولیس برای فصل آینده چه نفراتی را جذب خواهد کرد.

وی بیان کرد:

اگر به موفقیت منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا نگاهی بیندازیم، بیش از یکصد نفر در رده‌های مختلف باشگاهی به سرمربی آن کمک کرده‌اند و با آنالیز خود توانسته‌اند بهترین شیوه قهرمانی را به سرمربی این تیم انتقال دهد. قهرمانی پرسپولیس در این فصل تنها به دست یحیی گل‌محمدی حاصل نشد بلکه برای این موفقیت، گروهش عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه به شرایط استقلال نیز اشاره کرد و دلیل ناکامی این تیم را عدم ثبات مدیریتی دانست و خاطر نشان کرد:

استقلال در گذشته با فرهاد مجیدی و با بهره‌گیری از عامل اتحاد، قهرمان شد. حواشی پیرامونی از جمله حذف از آسیا، تغییرات مدیریتی و رفتار عجیب سرمربی این تیم باعث شد استقلال از کورس قهرمانی جا بماند و در جام حذفی نیز مغلوب پرسپولیس شد. هرچقدر مورایس سرمربی سپاهان در این فصل ثابت کرد که شخصیت آرام دارد، برخلاف او ساپینتو بسیار هیجان زده رفتار کرد. برای موفقیت استقلال باید مشکلات هرچه زودتر در داخل برطرف شود تا استقلال به عنوان مدعی جدی قهرمانی شناخته شود.

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *