بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای گل محمدی

فرزاد آشوبی : یحیی گل‌ محمدی باید بماند و خودش پرسپولیس را قهرمان آسیا بکند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۴
فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس گفت : من فکر می‌ کنم مهم‌ ترین انگیزه برای حفظ یحیی گل‌ محمدی در پرسپولیس و منصرف کردن او از بحث جدایی، لیگ قهرمانان آسیا باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به سراغ فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس رفتیم و با او درباره قهرمانی پرسپولیس و همچنین عدم موفقیت استقلال صحبت کردیم که در ادامه می خوانید:

همه فکر می کردند استقلال انگیزه بیشتری از پرسپولیس برای دربی جام حذفی دارد و با نتایجی که این تیم در چند بازی آخرش گرفته بود همه منتظر آتش بازی تیم ساپینتو بودند

کادرفنی پرسپولیس مثل دربی برگشت، آنالیز خوبی از استقلال داشتند و بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب مهدی قایدی و محمد محبی را کنترل کردند. پرسپولیس از ابتدا بازی را خیلی خوب شروع کرد و نیمه اول خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. سرخپوشان به گل رسیدند و توپ را به نفع خودشان به خوبی به چرخش درآوردند و استقلال را مجبور کردند به همان شیوه‌ای که می‌خواهند بازی کند و عملا استقلال غیر از چند شوت از راه دور موقعیت خاص دیگری نداشت.

پرسپولیس در بدترین زمان ممکن گل خورد و پس از گل استقلال بسیاری فکر می کردند این تیم به بازی برمی گردد

پرسپولیس در نیمه دوم به یک باره افت کرد و عقب کشید و سعی در حفظ نتیجه داشت. به نظر من اگر شاگردان گل‌محمدی در نیمه دوم هم به بازی هجومی‌شان ادامه می‌دادند می‌توانستند به گل‌های بیشتری برسند. این اتفاق در چند ضدحمله سرخپوشان دیدیم و بازیکنان پرسپولیس اگر با جدیت بیشتری به دروازه استقلال نزدیک می‌شدند می‌توانستند موقعیت‌های خیلی خطرناک‌تری را خلق کنند. در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس خیلی ساده توپ را از دست می‌دادند و به نوعی بازی را رها کرده بودند. بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم تقریبا توپ را از دست داده بودند و استقلال کنترل بازی را در اختیار خودش گرفته بود، البته آبی‌پوشان خیلی موقعیت آن‌چنانی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکردند ولی مالکیت توپ را در اختیار داشتند و ساپینتو هم هرچه داشت در نیمه دوم رو کرد و به دنبال این بود که در ۹۰ دقیقه بازی را به نفع خودش تمام کند. در نهایت استقلال توانست در آخرین ثانیه‌ها روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسد و آب سردی را روی پیکر پرسپولیس ریختند، اما سرخپوشان در دو وقت اضافه خودشان را پیدا کردند و به جای اینکه استقلالی‌ها شرایط بهتری داشته باشند، این پرسپولیس بود که پس از دریافت گل به خودش آمد و بازی بهتری به نمایش گذاشت. پرسپولیس در کل ۱۲۰ دقیقه شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت و در وقت‌های اضافه هم مزد برتری‌اش را گرفت.

برسیم به جنجالی ترین صحنه دربی و اخراج ساپینتو. فکر می کنید چقدر این رفتار ساپینتو روی بازیکنان تیمش آن هم زمانی که به گل رسیده بودند تاثیر گذاشت؟

رفتارهای ساپینتو هیچ فایده‌ای برای تیمش نداشته است، اینکه بعضی‌ها بخواهند او را متعصب نشان دهند قبول ندارم، درگیری‌ها و حاشیه‌هایی که ساپینتو در طول فصل به وجود آورد به هیچ وجه نشان از هیجان و تعصب یک مربی ندارد و سرمربی پرتغالی بیشتر از همه امسال به استقلال ضربه زده است. رفتارهای ساپینتو زننده ‌و اصلا قابل قبول نیست و به نوعی باید گفت که درگیری و اعتراض در DNA ساپینتو است.

آقای فرزاد آشوبی، یحیی گل محمدی پس از قهرمانی با پرسپولیس در یک مصاحبه ای عنوان کرد که قصد استراحت دارد و همین موضوع هواداران پرسپولیس را نگران کرده

به نظر من حفظ کادرفنی و همین‌طور بازیکنان مدنظر گل‌محمدی باید در اولویت مدیران باشگاه باشد. همانطور که سرمربی پرسپولیس بعد از قهرمانی حذفی گفت، شرایط پرسپولیس در فصل آینده و بویژه در لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت خواهد بود و سرخپوشان خیلی خوب باید در همه خطوط تقویت شوند و در یک شرایط خیلی خوب به آسیا بروند. شرایط پرسپولیس با حفظ بازیکنان تاثیرگذار این فصل خیلی بد نیست و فکر می‌کنم با جذب ۳-۴ بازیکن خوب شرایط پرسپولیس ایده‌آل خواهد شد. به اعتقاد من باید مدیران باشگاه پرسپولیس اجازه بدهند یحیی گل‌محمدی چند روزی استراحت کند و سپس با او سر یک میز نشسته و مذاکرات جدی را آغاز کنند. من فکر می‌کنم مهم‌ترین انگیزه برای حفظ یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس و منصرف کردن او از بحث جدایی، لیگ قهرمانان آسیا باشد. پرسپولیس یک بار با او تا فینال این رقابت‌ها رفته و باز هم می‌تواند به فینال و حتی قهرمانی برسد. یحیی گل‌محمدی باید بماند و خودش این تیم را قهرمان آسیا کند. البته واقعیت امر این است که قهرمانی در آسیا نیاز به بودجه و امکانات خاصی دارد و متولیان امر باید شرایط را برای این تیم خوب و شایسته پرسپولیس مهیا کنند تا یحیی گل‌محمدی نیز دلگرم شده و با تمام وجود در تیمش بماند و برای قهرمانی آسیا بجنگد.

 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *