بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های گزینه خرید لیورپول، ناپولی و چلسی + فیلم

عملکرد ویگا در سلتاویگو فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۹


تیم‌های مطرحی خواهان جذب هافبک جوان سلتاویگو هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناپولی به دنبال جایگزین‌های احتمالی برای پیوتر زیلینسکی است و معتقد است گابری ویگا از سلتاویگو می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد.

پارتنوپی پس از موفقیت تاریخی خود در کسب اسکودتو در این فصل، در وضعیت نوسانی قرار گرفته است. سرمربی آنها، لوچانو اسپالتی باشگاه را ترک کرد، کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی ممکن است راهی یوونتوس شود و کیم مین جائه، مدافع این تیم که عنوان بهترین مدافع سری آ را بدست آورد، به احتمال زیاد سر از لیگ برتر فوتبال انگلیس درخواهد آورد.

یکی دیگر از بازیکنانی که می تواند در تابستان امسال ناپولی را ترک کند، زیلینسکی است که قراردادش سال آینده با این باشگاه به پایان می‌رسد. مائوریتزیو ساری بسیار مشتاق است تا این هافبک لهستانی را به لاتزیو بیاورد و ناپولی را وادار کند تا فعالیت‌هایش را برای جایگزینی این بازیکن شروع کند.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد که ناپولی ویگا را به عنوان یک گزینه قوی برای جایگزینی زیلینسکی می‌بیند، اما آنها کار آسانی برای جذب این هافبک جوان 21 ساله ندارند.

تیم‌هایی همچون لیورپول و چلسی از لیگ برتر و حتی بارسلونا از لالیگا خواهان جذب این بازیکن اسپانیایی هستند و باید دید در نهایت چه تیمی می‌تواند ویگا را جذب کند. گابری ویگا تا سال 2026 با سلتاویگو قرارداد دارد و در این فصل از رقابت‌های لالیگا در 36 بازی، آمار 11 گل و 4 پاس گل را به ثبت رسانده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *