بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات پیشکسوت استقلال درباره گزینه های سرمربیگری

شاهرخ بیانی : جواد نکونام خیلی خوب است اما ساکت الهامی فوق العاده است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۵۷

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال مدعی شد که ساکت الهامی امتیاز بهتری نسبت به جواد نکونام دارد و بیشتر به درد استقلال می خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال ضمن حمایت از ریکاردو ساپینتو و صحبت درباره ناکامی آبی های پایتخت در لیگ برتر و جام حذفی در تازه ترین اظهارات خود مدعی شد که مربی ایرانی در شرایط کنونی استقلال بهتر می تواند نتیجه بگیرد.

شاهرخ بیانی درباره گزینه های موجود روی میز آبی پوشان یعنی جواد نکونام و ساکت الهامی خاطرنشان کرد:

در ایران تنها گزینه‌های موجود، جواد نکونام و ساکت الهامی هستند. کار جواد را دوست دارم، او مربی خوبی است و سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده ولی الهامی را فوق‌العاده قبول دارم. او با 4،5 بچه نتایج خوبی با هوادار گرفت. امتیاز الهامی این است که بیشتر بازیکنان شاگرد او بوده‌اند. کارنامه الهامی مشخص است. شاید یکسری‌ از قیافه الهامی خوش‌شان نیاید ولی من کنار او کار کرده‌ و خیلی چیزها یاد گرفتم. الهامی عصاره 20 سال تجربه است و آدم کوچکی نیست. الهامی کمک مربی مرحوم ناصر حجازی، فیروز کریمی، امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی بوده است. اینها را خیلی‌ها نمی‌دانند که الهامی با گل‌محمدی در پدیده بود و این تیم را بالا بردند. شاید برخی‌ بگویند الهامی عصبی است ولی امسال خوب بود. خیلی‌ها فنی صحبت نکرده و فقط انتقاد می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *