بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جزئیات قرارداد مسی در آمریکا ؛ برابری با رونالدو و بنزما

لیونل مسی در اینترمیامی سالانه 200 میلیون یورو دستمزد می گیرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۳۶

لیونل مسی که به اینترمیامی آمریکا پیوست در این باشگاه همانند رونالدو و بنزما در عربستان سالانه 200 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دوران حضور لیونل مسی در فوتبال اروپا به پایان خود رسید و به این ترتیب این ستاره آرژانتینی قرار است راهی لیگ فوتبال آمریکا شود. لئو مسی از بین بارسلونا، الهلال عربستان و اینترمیامی ترجیح داد که تیم آمریکایی را انتخاب کند و راهی این باشگاه شود.

فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال درباره جزییاتی که قرارداد لیونل مسی با اینترمیامی دارد گفته است که قرارداد ستاره آرژانتینی با این باشگاه دو ساله خواهد بود و لئو مسی قرار است به ازای هر سال 200 میلیون یورو دریافت کند.

مسی با این دستمزد در کنار کریستیانو رونالدو و کریم بنزما قرار می گیرد و به این ترتیب به همراه آن ها پر درآمدترین بازیکن دنیای فوتبال می شود. همچنین لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی صد درصد حق تصویر و حق تبلیغاتش را در اختیار خواهد داشت. در قراردادی که کریم بنزما با الاتحاد عربستان بسته بود نیز چنین بندی وجود داشت. گفته می شود که برخی از شرکت های بزرگ آمریکایی مثل کمپانی اپل و همچنین آدیداس از پروژه جذب لیونل مسی توسط اینترمیامی حمایت کرده اند و به عنوان حامی مالی این پروژه به بسته شدن این قرارداد بزرگ کمک کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *