بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینترمیامی بارسایی ها را دور هم جمع می کند!

اینترمیامی پس از مسی به فکر جذب لوییس سوارز ، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۳۲

اینترمیامی پس از جذب لیونل مسی حالا قصد دارد سه هم تیمی سابق این بازیکن یعنی آلبا ، بوسکتس و سوارز را نیز به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد که اینترمیامی پس از جذب لیونل مسی همچنان به دنبال جذب ستاره های دیگر نیز خواهد بود و تنها به جذب ستاره آرژانتینی اکتفا نمی کند. به گفته فابریزیو رومانو لیونل مسی تصمیم گرفته است که به اینترمیامی برود و به این ترتیب به پیشنهاد بارسلونا و الهلال عربستان پاسخ منفی داده است. همسر لیونل مسی زندگی در آمریکا را ترجیح می داده است و همین قضیه موجب شده است تا ستاره آرژانتینی تیم آمریکایی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

به گفته TyC Sports، باشگاه اینترمیامی پس از جذب مسی به دنبال دیگر ستاره هایی که در بارسلونا توپ زده اند نیز هست. در حقیقت این باشگاه آمریکایی مذاکراتی را با لوییس سوارز، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس استارت می زند. هر سه این بازیکن ها ارتباط خوبی با لیونل مسی دارند و هم‌تیمی شدن دوباره آن ها می تواند نکته مثبتی برای مسی و باشگاه اینترمیامی باشد.

اینترمیامی در حال حاضر در رده پانزدهم جدول کنفرانس شرق لیگ آمریکا است و در تلاش است تا جایگاه خود را بهتر کند و به همین دلیل به سراغ جذب ستاره ها رفته است و باید دید که این کار نتیجه بخش خواهد بود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *