بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هواداران لیونل مسی به آمریکا کوچ کردند ! + عکس

به واسطه جذب لیونل مسی فالوورهای اینترمیامی از مرز 2 میلیون نفر گذشت

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۱۱

به واسطه جذب لیونل مسی فالوورهای باشگاه اینترمیامی در اینستاگرام که قبل از این حدود 180 هزار نفر بود از مرز 2 میلیون نفر عبور کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی امشب در مصاحبه مفصلی با نشریه موندودیپورتیوو و اسپورت توضیح داد که قصد ندارد به بارسلونا برگردد. ستاره آرژانتینی تایید کرد قرار است فصل آینده دور از قاره سبز فوتبالش را دنبال کند و از این رو تیم اینترمیامی را در لیگ حرفه‌‌ای آمریکا انتخاب کرده است. تایید انتقال مسی به تیم آمریکایی موجب شد تا موج گسترده‌ای از طرفداران او در فضای مجازی به این باشگاه جلب توجه نشان بدهند.

درحالیکه تا بعد از ظهر امروز حدود 180 هزار نفر صفحه رسمی اینترمیامی را در اینستاگرام دنبال می‌کردند در آخرین ساعات امشب این میزبان دنبال کننده از مرز 2 میلیون نفر گذشته‌اند!

چنین اتفاق جالبی که پیش از این هم با خروج مسی از بارسلونا و انتقالش به پاری سن ژرمن رخ داده بود، برای باشگاه پاریسی در هفته جاری ناراحت کننده بود. حساب‌هایی که در واقع تا هفته پیش پاری سن ژرمن را دنبال می‌کردند با آنفالو کردن قهرمان فرانسه به سوی سواحل میامی کوچ کرده‌اند تا بازیکن مورد علاقه‌شان را در مسیر جدید دوران حرفه‌ای اینگونه همراهی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *