بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقال مک آلیستر به لیورپول در مراحل نهایی + عکس

مک آلیستر با هودی و عینک آفتابی در کمپ تمرین لیورپول

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷
لیورپول ؛ مک آلیستر با هودی و عینک آفتابی در کمپ تمرین لیورپول

الکسیس مک‌آلیستر پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در کمپ تمرین لیورپول دیده شده. او اولین خرید قرمزها برای فصل جدید است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مک‌آلیستر که چندی پیش با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، نفر اول فهرست یورگن کلوپ برای تقویت لیورپول بود و حالا در آستانه پیوستن به جمع قرمزپوشان آنفیلد است.

مک‌آلیستر که گفته می‌شود در ازای پرداخت 60 میلیون پوند از برایتون به لیورپول منتقل خواهد شد، با هودی و عینک آفتابی در کمپ تمرین قرمزها دیده شد. تنها یک سری جزییات مانده تا قرارداد او نهایی شود و این جزییات تا اوایل هفته آینده نهایی خواهند شد.

پس از نهایی شدن قرارداد، مک‌آلیستر به اردوی آرژانتین می‌پیوندد تا در دو دیدار دوستانه ملی شرکت کند. قهرمان جهان در پکن با استرالیا بازی دارد و سپس در جاکارتا با اندونزی روبرو خواهد شد.

لیورپول که این فصل چندان موفق نتیجه نگرفت، قصد دارد عمده خریدهای تابستانی‌اش را قبل از شروع تمرینات تیم برای فصل جدید انجام دهد تا همه بازیکنان در کنار هم آماده نبرد در فصل جدید شوند.

قرمزها امیدوارند با خریدن مک‌آلیستر، خط میانی این تیم جان تازه‌ای بگیرد و تعداد گل‌های زده توسط هافبک‌های تیم بیشتر شود، ضمن اینکه انرژی و تاثیرگذاری خط میانی‌شان افزایش پیدا کند.

لیورپول ؛ مک آلیستر با هودی و عینک آفتابی در کمپ تمرین لیورپول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *