بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره منچسترسیتی گران قیمت ترین بازیکن جهان ؛ وینیسیوس در رده دوم + عکس

هالند گران قیمت ترین بازیکن جهان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۱
فوتبال ؛ هالند گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان

گران ترین بازیکنان حال حاضر دنیا توسط یک سازمان آماری اعلام شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سازمان تحقیقاتی و مطالعاتی فوتبال CIES Football Observatory آماری در خصوص باارزش ترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال منتشر کرد.

این سازمان مستقل که در سوئیس قرار دارد و سابقه‌اش به 28 سال پیش بازمی‌گردد مدعی شد که هالند، ستاره منچسترسیتی اکنون باارزش‌ترین بازیکن دنیاست.

ارزش ارلینگ هالند که این فصل نمایشی خیره‌کننده با پیراهن سیتی داشت و توانست با اقتدار کفش طلای جزیره و اروپا را بدست آورد، 245 میلیون دلار گزارش شده است.

وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال مادرید با 196 میلیون دلار در رده دوم و بوکایو ساکا، ستاره انگلیسی آرسنال که این فصل شاهکاری در جزیره به پا کرد با 195 میلیون دلار در رده سوم قرار دارد.

جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند که قرار است تابستان راهی رئال مادرید شود نیز با 189 میلیون دلار در رده چهارم قرار دارد.

رودریگو، پدری، گابی، جمال موسیالا، فیل فودن و کیلیان امباپه در رده‌های بعدی قرار دارند.

نکته جالب توجه حضور امباپه در رده دهم است. بازیکنی که به پیشنهاد رئالی‌ها نه گفت و در پاریس نتوانست با همراهی مسی و نیمار به افتخاری در اروپا دست یابد، با 162 میلیون دلار در جایگاه دهم ایستاده است.

 

فوتبال ؛ هالند گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان فوتبال ؛ هالند گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان فوتبال ؛ هالند گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *