بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برنامه ویژه اینترمیامی برای جلب رضایت مسی

اپل و ادیداس آماده تقسمیم کردن سود خود با مسی برای حضور در اینتر میامی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۹
مسی ؛ اپل و ادیداس آماده تقسمیم کردن سود خود با مسی برای حضور در اینتر میامی

باشگاه اینترمیامی تمام تلاشش را برای جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار گرفته و قصد دارد پیشنهادی جذاب به این بازیکن ارائه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایعات درباره مقصد بعدی مسی پس از جدایی از پاری سن ژرمن همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد بارسلونا و اینترمیامی دو رقیب اصلی برای جذب او هستند.

در حالی که بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن همین هفته انتقالش به الهلال و لیگ عربستان را نهایی کند، حالا اتلتیک مدعی شده که او پیشنهاد هنگفت این باشگاه را رد کرده و از بین بارسلونا و اینترمیامی تیم بعدی‌اش را انتخاب خواهد کرد.

بارسلونا تمام تلاشش را به کار گرفته تا با کاهش دستمزدهای پرداختی و تواق با لالیگا برای تامین شرایط مالی‌اش بتواند بار دیگر مسی را به این باشگاه برگرداند اما پیشنهاد جذاب اینترمیامی شاید کار را برای آنها سخت کند.

اتلتیک خبر داده که اپل با توجه به قرارداد 10 ساله‌ای که با لیگ فوتبال آمریکا در بهار امسال امضا کرده، آماده است تا بخشی از درآمدش را در صورت پیوستن مسی به اینترمیامی به این بازیکن پرداخت کند.

همچنین آدیداس که از سال 1996 با لیگ فوتبال آمریکا و از سال 2006 با مسی قرارداد دارد قصد دارد در صورت حضور او در این لیگ بخشی از سودش را به او اختصاص دهد.

لیگ فوتبال آمریکا همچنین آماده است تا به مسی پیشنهاد کند که پس از بازنشستگی و پایان دوران حضورش در این رقابت‌ها بتواند درصدی از سهام یکی از باشگاه‌های حاضر را خریداری کند. این شبیه به پیشنهادی است که در سال 2007 به دیوید بکام داده شد و او در حال حاضر سهامدار باشگاه اینترمیامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *