بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی طارمی تیم فصل بعدش را لو داد ! + عکس

مهدی طارمی در مراسم رونمایی از کیت فصل بعد پورتو حضور یافت

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۴

مهدی طارمی در مراسم رونمایی از کیت فصل بعد پورتو حضور یافت که می توان از این تصاویر نتیجه گیری کرد او قصد دارد فعالیت خود را در این تیم ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود به پایان رسیدن فصل فوتبالی در پرتغال، اما همچنان آینده مهدی طارمی نامشخص است. مهاجم ایرانی پورتو فقط یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و همچنان خبری از تمدید قرارداد او نیست. همین مسئله به شایعات جدایی او دامن زده است. الهلال، بزرگترین مشتری مهاجم سابق پرسپولیس در هفته های گذشته بوده است. این تیم عربستانی که قصد دارد با جذب ستاره های بزرگ دنیای فوتبال یک تیم قدرتمند را برای فصل بعد تشکیل دهد، برای استفاده از سهمیه آسیایی خود، روی مهدی طارمی حساب ویژه ای باز کرده است. البته سعودی ها تنها مشتری طارمی در بازار نقل و انتقالات کنونی نیستند. خبر می رسد که فنرباغچه ترکیه به همراه سویا اسپانیا نیز به مهاجم ایرانی علاقه مند هستند و مهدی هنوز تصمیم خاصی در برابر این پیشنهادات نگرفته است.

با این حال، امروز تصاویری از مراسم رونمایی از کیت فصل بعد پورتو منتشر شد که مهدی طارمی نیز در این عکس دیده می شود. دیوید کارمو و فابیو کاردوسو نیز در این تصویر، طارمی را همراهی می کنند.

انتشار این تصویر و حضور مهدی طارمی در رونمایی از کیت فصل بعد پورتو، می تواند نشان دهنده یک پالس مثبت از سوی مهاجم ایرانی برای ادامه همکاری با اژدها باشد هر چند که او با این تیم یک سال دیگر قرارداد دارد و استفاده از مهدی در این رونمایی چیز عجیبی نیست.

لازم به ذکر است که پیش از این بازیکنان متعددی در مراسم رونمایی از کیت فصل بعد تیمشان حضور داشته اند ولی در ادامه راهی تیم دیگری شده اند. آخرین نمونه آن، لیونل مسی است که در معرفی لباس فصل بعد پاریس حضور دارد ولی جدایی او قطعی است. با این حال، هواداران پورتو می توانند به این حضور طارمی خوش بین باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *