بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقابت بارسلونا و منچستریونایتد برای جذب ستاره جذاب سری آ

جدال بارسا و یونایتد برای جذب امرابط از فیورنتینا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۰
امرابط ؛ جدال بارسا و یونایتد برای جذب امرابط از فیورنتینا

سفیان امرابط، مدافع مراکشی، که مورد توجه بارسلونا و یونایتد است مدعی شده که دوست دارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امرابط عملکرد درخشانی در ترکیب تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر داشت و موفق شد با این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

این اتفاق باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود و حتی چلسی و لیورپول تلاش کردند که او را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند که در نهایت فیورنتینا اجازه انجام این انتقال را نداد.

بارسلونا از مدتی قبل شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد و معتقد است که او می‌تواند در چند پست بازی کند و شاید بهترین گزینه ممکن برای جانشینی سرخیو بوسکتس باشد.

اما چند روز قبل رقیبی سرسخت برای این تیم پیدا شد و منچستریونایتد هم به صف علاقمندان به این مدافع مراکشی اضافه شد تا با بارسا بر سر جذب او رقابت کند.

حالا امرابط در مصاحبه‌ای مدعی شده که علاقه زیادی به حضور در لیگ برتر انگلیس دارد تا به نوعی چراغ سبزش را به منچستریونایتد نشان داده باشد.

او در این باره گفت:

« لیگ برتر لیگی فوق العاده و یکی از قدرتمندترین لیگ‌های دنیا است. این که بتوانم روزی در این لیگ بازی کنم برایم بسیار جذاب است. فوتبال بسیار تغییر کرده است و حالا بیشتر فیزیکی شده است. برخوردها در انگلیس بسیار بالاست و من فکر می‌کنم این شرایط سازگاری زیادی با من دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *