بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژست خاص سرمربی طارمی در جشن قهرمانی + عکس

کونسیسائو با سیگار برگ قهرمانی را جشن گرفت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۹
پورتو ؛ کونسیسائو با سیگار برگ قهرمانی را جشن گرفت

کونسیسائو تصاویر جالبی را پس از قهرمانی در رقابت های جام حذفی به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پورتو توانست با برتری برابر براگا، قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند تا سرجیو کونسیسائو برای چهارمین فصل متوالی، حداقل یک جام را برای اژدها به ارمغان بیاورد.

کونسیسائو با انتشار تصاویر جالبی از حواشی قهرمانی پورتو در جام حذفی، به این دستاورد واکنش نشان داد و از اینکه توانسته است در پایان فصل به قهرمانی برسد، ابراز خوشحالی کرد.

کونسیسائو در این پست اینستاگرامی نوشت:
«هیچ وقت فکر نمی کردم که یک فصل ورزشی را با برگزاری جشن قهرمانی، سوار بر گردن یک مرد چهل ساله به پایان برسانم. اما این تصویر، همان چیزی است که پپه از تیم به نمایش گذاشته است؛ اینکه کاپیتان ما که تیم و همکارانش را به دوش می کشد.

 

این تصویر همچنین نشان می دهد که گروه کاری ما در فصل 2022/23 چگونه بود:

گروهی از متخصصان، دوستانی که در حساس ترین لحظات از یکدیگر حمایت کردند. فصل را با 3 جام از 4 جام ملی به پایان رساندیم، تا آخر جنگیدیم و فقط در یکی از تورنمنت های داخلی شکست خوردیم. همه اینها فقط با این گروه و حمایتی که شما هواداران پورتو از ما کردید، ممکن شد. از همه شما متشکرم!»

سرمربی اف سی پورتو همچنین عکس هایی را به اشتراک گذاشته است که مشاهده می کنید. جالب ترین آنها، تصویر کونسیسائو با یک سیگار برگ است. صحنه ای که در سالهای اخیر، بارها از پپ گواردیولا دیده ایم.

پورتو ؛ کونسیسائو با سیگار برگ قهرمانی را جشن گرفت پورتو ؛ کونسیسائو با سیگار برگ قهرمانی را جشن گرفت پورتو ؛ کونسیسائو با سیگار برگ قهرمانی را جشن گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *