بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به عملکرد فاجعه بار ستاره خبرساز + عکس

حمید درخشان : بازیکن خارجی را با اطلاعات غلط به تیم‌ ها تحمیل می‌ کنند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۴
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : بازیکنان بی‌ کیفیت خارجی از سوی افرادی که در این حوزه دست دارند به فوتبال تحمیل می‌ شوند. این افراد با استفاده از نا گاهی و عدم تخصص اعضای هیئت مدیره‌ تیم‌ ها بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه‌ ها تحمیل می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به این موضوع که چرا شاهد بازیکنان بی‌کیفیت خارجی آن‌هم با مبالغ گزاف در فوتبال ایران هستیم، اظهار داشت:

وقتی شما به عنوان یک خریدار از بازار و سیستم فروش اجناس اطلاع درستی نداشته باشید، طبیعی است جنس بی‌کیفیت را به جای اصل به شما فروخته و سرتان را کلاه می‌گذارند و این همان اتفاقی است که در فوتبال ما رخ می‌دهد.

وی ادامه داد:

برای هر کاری نیاز به مباحث کارشناسی و امور فنی است. متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود بدون بحث‌های فنی و کارشناسی صورت گرفته و عواقب آن، همین می‌شود که می‌بینیم.

درخشان یادآور شد:

بازیکنان بی‌کیفیت خارجی از سوی افرادی که در این حوزه دست دارند به فوتبال تحمیل می‌شوند. این افراد با استفاده از نآگاهی و عدم تخصص اعضای هیئت مدیره‌ تیم‌های فوتبالی با زبان چرب و دادن اطلاعات غلط، بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه‌ها تحمیل کرده و سود مالی خود را هم می‌برند و این داستان تکراری است که در فوتبال ما رخ می‌دهد.

درخشان اضافه کرد:

متاسفانه در باشگاه‌های ما افرادی تصمیم‌گیر هستند که شناخت چندانی از زیر و بم فوتبال ندارند و برای کسب شهرت و یا مسایلی از این دست وارد فوتبال شده‌اند. شما اعضای هیئت مدیره باشگاهی مانند بایرمونیخ را ببینید، چه کسانی در این باشگاه تصمیم‌گیرنده هستند؟ در سایر باشگاه‌های فوتبال هم همینطور است اما در فوتبال ما چه کسانی تصمیم می‌گیرند؟

سرمربی پیشین پرسپولیس یادآور شد:

متاسفانه حضور بازیکنان بی‌کیفیت در فوتبال ما برای اولین بار نبوده و آخرین بار هم نیست و تا سیستم مناسبی برای آن تعریف نشود این داستان ادامه خواهد داشت. یکی از بهترین‌ کارها برای سامان دادن به این موضوع استفاده از افراد باتجربه و بادانشی است که بتوانند نیازهای کادر فنی را به خوبی برآورده کرده و با بررسی شرایط و کیفیت بازیکنان، با کمترین هزینه، بهترین‌ها را به خدمت بگیرند و این کاری است که در باشگاه‌های فوتبال دنیا انجام می‌شود.

اوی گفت:‌

یکی دیگر از کارهایی که باید انجام شود تماشای فیلم بازی بازیکنان مورد نظر است. حضور افراد فنی در کنار سرمربی باعث می‌شود آنها تصمیم درستی را بگیرند اما وقتی هیچ چیزی سرجای خودش نیست، تمام مسایل و فشارهای روی دوش سرمربی خواهد افتاد و طبیعی است او در برخی‌ مواقع دچار اشتباه شود.

درخشان افزود:

باید مشاوران فنی و آگاه به امور فوتبالی در کنار سرمربیان تیم ملی حضور داشته باشند تا از هر نظر بازیکنان را بررسی کنند اما در فوتبال ما همه خود را کنار می‌کشند تا تقصیرها گردن یک نفر خاص بیافتد و این مسایل به فوتبال ضربه می‌زند.

وی در مورد شرایط حضور پریرا در تیم فوتبال پرسپولیس و عدم موفقیت او در جمع سرخ‌پوشان اضافه کرد:

بحث اسم یک بازیکن خاص نیست بلکه شرایط و سیستم جذب بازیکنان ما ایرادهایی دارد که باید برطرف شود. متاسفانه فوتبال ما نه توان رقابت با تیم‌ها و باشگاه‌های متمول و مطرح آسیایی را دارد و نه در جذب بازیکنان سطح اول فوتبال موفق عمل کرده است و همه این‌ها آینده فوتبال ما را در ابهام فرو می‌برد.

سرمربی پیشین سرخ‌پوشان گفت:

همین الان در باشگاه‌های عربستانی بازیکنانی مانند رونالدو یا بنزما حضور داشته و به خدمت گرفته‌ شده‌اند ولی ما برای تیم‌های خودمان سقف قرارداد و محدودیت‌هایی را ایجاد کردیم که خلاف حرکت تیم‌های آسیایی است. من هم قبول دارم شرایط مالی برابری نداریم اما اعتقاد دارم باید روی سازندگی، کارهای زیربنایی و اصولی انجام دهیم تا بتوانیم به نوعی این خلاء را پر کنیم و اگر می‌خواهیم حضورمان در آسیا و کسب افتخار به یک خاطره و آرزو تبدیل نشود، باید زودتر دست به کار شده و اقدام کنیم.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *