بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به مدیران سرخ + جزئیات

ناصر ابراهیمی : اگر یحیی گل محمدی هم جدا شد مدیریت باید مانع از افت پرسپولیس بشود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۵
ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس گفت : یحیی گل محمدی مربی خوبی بود ولی اگر هم جدا شد مدیریت خوب باید مانع از افت پرسپولیس شود، همانطور که مسیر تیم پس از برانکو ادامه پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس در سه جام امسال اظهار داشت:

این فصل پرسپولیس من را یاد تیم سال 78 انداخت که با علی پروین در آن سال هم لیگ را بردیم و هم جام حذفی را. آن زمان مثل الان مد نبود بگویند سوپرجام هم داریم و آن را بفرستند دم در باشگاه ولی خب الان چنین چیزی اضافه شده است. به مجموعه تیم تبریک می‌‌گویم.

وی در مورد عوامل قهرمانی پرسپولیس در این فصل توضیح داد:

چند عامل دست به دست هم داد تا این اتفاق رخ دهد. اولینش مدیریت خوب باشگاه بود. از شخص مدیرعامل گرفته تا هیات مدیره که مسائل لوجیستکی و زیرساختی را برطرف کرده و در نقل و انتقالات هم یارگیری خوبی انجام شد. عامل بعدی مدیریت مالی بود. مدیریت مالی یک کار گروهی در تمام مجموعه است. یعنی مدیرعامل به موقع پول بازیکن را بدهد و از آن سو اگر هم احیاناً پول بازیکنان دیر شد آنها صبر و تحمل داشته باشند و انگیزه شان را از دست ندهند و کادرفنی هم اجازه ندهد این مشکل به تیمش ضربه بزند. موضوع بعدی هم مساله سرپرستی کنار تیم است که هم افشین پیروانی و هم کریم باقری به خوبی مجموعه را مدیریت کردند. عامل بعدی کادرفنی و در رأس آنها یحیی گل محمدی است و در نهایت هم بازیکنان و عملکرد خوبشان دست به دست هم دادند تا یک مجموعه موفق شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مقایسه این تیم با تیم سال 1378 گفت:

این تیم به هیچ وجه با آن تیم قابل مقایسه نیست. بازیکنانی در تیم‌مان داشتیم که در تاریخ فوتبال ایران کم نظیر هستند و با احترام به این تیم من در حد تیم خودمان نمی‌دانم و اگر این دو تیم با هم بازی می‌کردند تیم ما با اختلاف برنده می‌شد.

ابراهیمی در مورد تمایل یحیی گل محمدی به جدایی هم خاطرنشان کرد:

این تصمیم شخصی خود اوست که بخواهد بماند یا برود و در تصمیمات شخصی یک نفر نمی‌توان دخالت کرد. شاید می‌خواهد پرسپولیس را با جام و یک فصل رویایی ترک کند تا همیشه در یادها بماند. او مربی خوبی بود ولی اگر هم جدا شد مدیریت خوب باید مانع از افت پرسپولیس شود، همانطور که مسیر تیم پس از برانکو ادامه پیدا کرد.

وی در پایان در مورد برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس و احتمال تغییرات مدیریتی هم توضیح داد:

من نمی‌دانم کجای دنیا مشابه‌اش را سراغ دارید که یک باشگاه در طول 44 سال 24 مدیرعامل عوض کرده باشد؟ هیچ چیزی در دنیا جای ثبات مدیریتی را نمی‌گیرد. تیم که قهرمان شده ولی اگر سوم هم می‌شد باید ثبات در مدیریت حفظ می‌شد. به نظرم عملکرد آقای درویش خوب بوده و باید بماند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *