بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبر از وضعیت بازگشت مسی از زبان ژاوی

ژاوی : در این مذاکرات لئو دست بالا را دارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۰۴
مسی ؛ ژاوی : در این مذاکرات لئو دست بالا را دارد

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید در حالی که مذاکره بین رئیس باشگاه لاپورتا و خورخه مسی درباره بازگشت ستاره آرژانتینی به بارسا ادامه دارد، مسی در این مذاکره دست بالا را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیدهای هواداران بارسا به بازگشت اسطوره آرژانتینی‌شان لیونل مسی در روزهای گذشته بیشتر شده است. ژاوی بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل ویسل کوبه در یک بازی دوستانه در این باره صحبت کرد و سعی کرد به هواداران بیشتر امید بدهد.

ژاوی در پایان بازی بارسا و ویسل کوبه به خبرنگاران گفت:

“در حال حاضر همه چیز به رئیس باشگاه و پدر لئو مسی بستگی دارد. باید ببینیم چه پیش می‌آید. همه با هم خواهیم فهمید که در نهایت چه رخ خواهد داد، ولی من این را به شما می‌گویم که در این مذاکرات لئو دست بالا را دارد”.

به نظر می‌رسد اتفاقی که تا چندی پیش همه گمان می‌کردند غیرممکن است لحظه به لحظه امکان‌پذیرتر می‌شود. پدر مسی، خورخه، روز دوشنبه در شهر بارسلون در حال مذاکره با خوان لاپورتا دیده شد و زمانی که از خانه رئیس بارسا بیرون آمد به خبرنگاران گفت او و لئو دوست دارند شاهد بازگشت او به بارسا باشند.

بعد از آن گزارش‌هایی منتشر شد که مدعی بود لیونل مسی در پیامی به باشگاه الهلال از این باشگاه عربستانی خواسته تا سال 2024 منتظر او بمانند. بعد از آن بود که خبر رسید لالیگا با بسته پیشنهادی مالی بارسلونا موافقت کرده و حالا همه چیز آماده است تا شاهد بازگشت لیونل مسی به بارسلونا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *