بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فن دایک : این فصل برایمان یک شوک بود

فن دایک : در این فصل نتوانستیم به اندازه کافی ثبات داشته باشیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۰۲
لیورپول ؛ فن دایک : در این فصل نتوانستیم به اندازه کافی ثبات داشته باشیم

ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، می‌گوید قبول دارد که فصل خوبی را سپری نکرده، اما از شرایط خود در ماه‌های پایانی این فصل راضی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول و هوادارانش بدون شک از فصلی که گذشت راضی نیستند. قرمزهای آنفیلد با قرار گرفتن در رتبه پنجم لیگ برتر به کار خود پایان داده و نتوانستند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورند. به این ترتیب فن‌دایک و هم‌تیمی‌هایش فصل بعد در لیگ اروپا حضور خواهند داشت.

مدافع هلندی لیورپول که برای گذراندن تعطیلات به کشورش بازگشته در گفت‌وگو با رسانه‌های هلندی اعتراف کرد که شخصا فصل خوبی را پشت سر نگذاشته است.

فن‌دایک در این باره گفت:

“من فصل پر فراز و نشیب و سختی داشتم. قبول دارم که این فصل برایم فصل خوبی نبود، ولی خوشحالم که در سه ماه آخر شرایط خوبی پیدا کردم. من الان از شرایطم راضی هستم و به تلاش ادامه خواهم داد”.

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:

“من در پنج سال گذشته به پشت سر گذاشتن فصل‌های سخت با لیورپول عادت کرده‌ام. ولی ما در این فصل نتوانستیم به اندازه کافی ثبات داشته باشیم و این حتی برای خودمان یک شوک بود. برای عبور از این وضعیت باید چه در درون زمین و چه بیرون از زمین با آن روبرو بشویم. باید به واقعیت اعتراف کنیم و ترسی نداشته باشیم. با پنهان‌کاری نمی‌شود به جایی رسید. ولی من با کمک همسرم و لیورپولی‌ها موفق شدم روزهای بد را پشت سر بگذارم. بگذارید یک مثال بزنم. ما منچستریونایتد را 7-0 شکست دادیم، ولی بازی بعدی به بورنموث 1-0 باختیم. این خیلی ناراحت‌کننده است”.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *