بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ عربستان پرستاره شد ؛ رونالدو دیگر تنها نیست !

رونالدو و رقابت با بنزما، کانته و ...

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۲۰
النصر ؛ رونالدو و رقابت با بنزما، کانته و ...

پس از حضور کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در باشگاه‌های عربستانی، توجه هواداران فوتبال در سراسر جهان به لیگ این کشور جلب شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیش‌بینی می‌شود که در فصل آینده و پس از واگذاری مالکیت باشگاه‌های النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان، ستاره‌های بین‌المللی بیشتری جذب این باشگاه‌ها شوند.

در حال حاضر با توجه به حضور کریم بنزما، ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید در الاتحاد و حضور کریستیانو رونالدو در النصر توجهات به لیگ عربستان جلب شده و در صورت موفقیت الهلال در جذب لیونل مسی نیز نگاه‌ها به لیگ عربستان دو چندان خواهد شد.

با اعلام برخی از منابع عربی، استراتژی کنونی برای توسعه فوتبال عربستان وابسته به حضور یک ستاره در سطح جهانی در هر یک از باشگاه‌های بزرگ این کشور، از جمله النصر، الهلال و الاتحاد و الاهلی است.

این منابع همچنین اعلام کردند که این ستاره‌ها کسانی خواهند بود که در تاریخ فوتبال نقش اساسی دارند؛ از جمله سرخیو رامورس، سرخیو بوسکتس، ادین ژکو، انگولو کانته و آنخل دی‌ماریا.

همچنین پیش‌بینی می‌شود باشگاه‌های دیگری مانند الشباب و الفتح نیز در طول فصل آینده سهمی از این نام‌های بین‌المللی داشته باشند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *