بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طرحی از کولاک عربستانی ها ؛ حمله به بهترین ها + عکس

لیگ عربستان با به خدمت گرفتن رونالدو و بنزما دارد در جهان غوغا می کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱:۴۲

با پیوستن بنزما به الاتحاد حالا پیش بینی کریستیانو رونالدو مبنی بر تبدیل شدن عربستان به یکی از پنج لیگ معتبر دنیا دارد به حقیقت تبدیل می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید تا پیش از خبر رسمی پیوستن کریم بنزما به الاتحاد عربستان، پیش بینی کریستیانو رونالدو در مورد تبدیل شدن لیگ عربستان به یکی از پنج لیگ برتر فوتبال جهان کمی دور از ذهن به نظر می‌رسید اما حالا می‌توان حس کرد که عربستانی‌ها بیش از همیشه به این رویا نزدیک شده‌اند.

آن‌ها حالا به سنت قدیمی به خدمت گرفتن ستاره‌ها در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای که پیش از این در کشورهای آسیایی و به خصوص لیگ‌های حاشیه خلیج فارس مرسوم بود پایان داده‌اند و هر فوتبالیست باکیفیت حداقل یک پیشنهاد وسوسه کننده از عربستان دریافت کرده است.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به شرکت‌های خصوصی زیر نظر خودش اجازه داده است تا در باشگاه سرمایه گذاری کند و بدین ترتیب دومین فاز از پروژه ورزشی «ویژن ۲۰۳۰» آغاز خواهد شد. در واقع قرار است که سرمایه گذاری در لیگ فوتبال عربستان از سالانه ۴۵۰ میلیون ریال سعودی به ۱۸۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کند تا لیگ عربستان به سوی تبدیل شدن به یکی از ده لیگ بزرگ فوتبال دنیا حرکت کند.

لیگ عربستان حالا با در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو و کریم بنزما به تنهایی وارث یک گنجینه بزرگ در افتخارات است که قرار است لیگ عربستان به یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های فوتبال دنیا تبدیل کنند.

رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *