بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقبال مدافع رئال از جانشین کریم بنزما !

کارواخال : همه هری کین را می شناسیم ، کاپیتان تیم ملی انگلیس و یک مهاجم به تمام عیار

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱:۲۱

دنی کارواخال ضمن تعریف و تمجید از هری کین جانشین احتمالی کریم بنزما مدعی شد که رئال مادرید عملکرد خوبی در نقل و انتقالات خواهدداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اینکه ماندن کارلو آنچلوتی در رئال مادرید قطعی شد، این سرمربی ایتالیایی خواستار خرید یک مهاجم تراز اول همچون هری کین است. در حال حاضر هری کین به محتمل ترین گزینه برای رئال مادرید تبدیل شده است. مهاجم انگلیسی آماده است تا در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش از تاتنهام جدا شود. او از عدم رقابت تیمش برای کسب جام‌ها خسته شده و می خواهد در جایی باشد که بتواند جام‌ها را درو کند و افتخار کسب کند. به نقل از سایت مارکا، بعد از رسمی شدن خروج کریم بنزما از رئال مادرید، حالا پرز و آنچلوتی با تمام توان خود به دنبال جذب یک مهاجم گلزن هستند. حالا کارواخال در این باره گفت:

“کین یک بازیکن فوق العاده است. من معمولاً درباره بازیکنانی که در تیم ما بازی نمی کنند، حرف نمی زنم.، اما مطمئنم که رئال مادرید لیست خوبی از مهاجمانی که می خواهد به خدمت بگیرد، تهیه کرده است. همه هری کین را می شناسیم، کاپیتان انگلیس و یک مهاجم تمام عیار. بازیکنان باکیفیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار است به ما اضافه شوند و من مطمئنم که به نحو احسن کارشان را انجام خواهند داد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *