بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر بد مدافع گلزن پرسپولیس ؛ دوست ندارم ادامه دهم!

گولسیانی : با شرایطی که قرارداد فعلی ام دارد دوست ندارم با پرسپولیس ادامه دهم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱:۰۳

گئورگی گولسیانی مدافع گلزن پرسپولیس مدعی شد که شرایط قراردادش با سرخپوشان مناسب نیست و با این وضعیت دوست ندارد ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گئورگی گولسیانی مدافع گلزن پرسپولیس بالاخره مزد زحمات و بازی‌های بسیار خوبش را در پرسپولیس گرفت و بعد از سال‌ها به خاطر درخشش در پرسپولیس به تیم ملی گرجستان هم دعوت شد. مدافعی که وقتی جلو می‌کشد همیشه بوی گل می‌دهد و هواداران پرسپولیس همیشه بازی‌های خوبی را از این بازیکن سراغ دارند. گولسیانی در حال حاضر در کشورش حضور دارد. به بهانه دعوت این بازیکن به تیم ملی گرجستان و پیروزی در دربی جام حذفی و پایان کار پرسپولیس که با سه‌گانه زدن همراه بود ایران ورزشی گفت‌و‌گویی با گولسیانی داشت.

قهرمانی در سه جام، واقعاً فکر می‌کردی این فصل با چنین جشن بزرگی به پایان برسد؟

بله ما سه جام بردیم و کاملاً استحقاق و شایستگی‌اش را داشتیم به همین دلیل معلوم است که من انتظارش را داشتم چون تیم بسیار خوبی بودیم و با توجه به همه پستی و بلندی‌های فصل ما تیمی سازماندهی شده و موفق بودیم.

به نظرت چه عاملی باعث شد تا مقابل استقلال با ارائه یک بازی برتر به پیروزی برسید؟

این فصل ما تیم بسیار قدرتمندی بودیم و این یک حقیقت است به همین دلیل جدا از این آنچه در مورد داوری‌ها، چمن و آب و هوا صحبت کنیم خیلی حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. حقیقت امر این است که ما در دربی در کل ۱۲۰ دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشتیم. مهاجمان و وینگرهای ما خیلی به هم نزدیک بودند. در بازی خیلی خوب پرس می‌کردیم و نسبت به رقیب‌مان خیلی جلوتر و بالاتر بازی می‌کردیم و با اینکه گل لحظه آخر خوردیم اما اعتماد به نفس بالا و کنترل‌مان بر بازی را از دست ندادیم.

چطور بعد از گلی که در دقیقه ۱۰۱ دریافت کردید موفق شدید کیفیت برتری ارائه دهید و به گل دوم برسید؟

چیز خاصی نبود، ما فقط همان شیوه اصلی‌بازی‌مان را ادامه دادیم، همچنین از نظر ذهنی و روحی روانی خیلی قوی بودیم چون اگر این طور نبود کارمان بعد از گل دقیقه ۱۰۱ که خوردیم مشکل می‌شد.

به نظر تو عامل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس در این فصل چه چیزی بود؟

اتحاد، دوستی، هارمونی و کیفیت دلایل اصلی قهرمانی و داشتن روحیه پیروزی‌طلبی در تیم ما بود که ما را در جام‌های مختلف به پیروزی و قهرمانی رساند.

اتفاق مهم برای تو دعوت به تیم ملی گرجستان بعد از این قهرمانی‌ها بود. این دستاورد بزرگی برای تو خواهد بود؟

قطعاً این دستاورد بزرگی است، من قبلاً فقط یکبار شش سال پیش به تیم ملی گرجستان دعوت شده بودم اما فرصت نشد حتی یک دقیقه بازی کنم و خودم را نشان دهم اما بعد از اینکه به ایران آمدم درهای تیم ملی به روی من بسته شد با وجود این وقتی در این سن مرا از ایران به تیم ملی دعوت می‌کنند یعنی اینکه در این مدت خیلی خوب کار کردم و استحقاق اینکه ملی‌پوش شوم را داشتم. در حال حاضر هم ما دو بازی بسیار مهم مقابل قبرس و اسکاتلند را پیش رو داریم.

تو یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد‌ داری. با توجه به مسأله قرارداد ریالی مشکلی برای ادامه حضورت در پرسپولیس وجود ندارد؟

وقتی من به پرسپولیس آمدم ما قرارداد دوساله بستیم که سال دومش منوط به توافق بین دو طرف بود با وجود این بعد از اینکه سال اول تمام شده دو طرف باید بنشینیم که تمدید کنیم یا تمامش کنیم. با این حال تا الان هیچکس از طرف باشگاه پرسپولیس با من صحبتی نداشته است و من در حال جست‌و‌جوی آفرها و پیشنهادات احتمالی هستم چون با این شرایطی که قرارداد فعلی‌ام دارد فکر نمی‌کنم که دوست داشته باشم ادامه بدهم ولی در حال حاضر فقط به بازی‌های پیش روی تیم ملی گرجستان فکر می‌کنم.

برنامه‌ات برای تعطیلات چیست؟

همان طور که می‌بینید بیشتر بازیکنان لیگ ایران بیش از ۱۸ روز است که در تعطیلات هستند اما من هنوز یک روز هم استراحت نکردم چون الان هم در کمپ تیم ملی هستم و روزی دو جلسه تمرین می‌کنم تا در روز ۱۷ و ۲۰ ژوئن که بازی داریم از هر لحاظ آماده باشم و در واقع از آن زمان به بعد تعطیلات من شروع می‌شود. نیاز به تعطیلات خوبی دارم تا انرژی‌ام را بازیابم و ریکاوری خوبی داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *