بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد نجومی تیم صنعتی به ستاره پرسپولیس

عیسی آل کثیر جدا می شود ؟

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۳:۰۵

یک تیم صنعتی پیشنهاد نجومی و سنگینی به عیسی آل کثیر ارائه داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لابد می دانید عیسی آل کثیر در نیم فصل گذشته، برای رسیدن به توافق با پرسپولیس با چالش های زیادی روبرو شد.

در ادامه عنوان شد توافق نهایی و قطعی این بازیکن با پرسپولیس برای امضای قرارداد یک سال و نیمه است. البته اجرای قرارداد سال دوم توافقی خواهد بود. به این ترتیب آل‌کثیر از نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه خواهد شد و برای این تیم به میدان رفت.

عیسی آل کثیر در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم، عملکرد فوق العاده ای داشت و با گلزنی در بازی های حساس و به ویژه دربی، نقش مهمی در قهرمانی تیمش پرسپولیس بازی کرد.

درنظر داشته باشید این بازیکن که به دنبال قرارداد یک فصل و نیم با پرسپولیس بود مبلغ ۱۵ میلیارد برای نیم فصل و ۳۰ میلیارد برای فصل آینده از این باشگاه درخواست کرد که این مبلغ مورد موافقت باشگاه قرار نگرفت چرا که توازن مالی پرسپولیس به هم می ریخت!

در نهایت و پس از مذاکرات، توافق مالی طرفین برای قرارداد در نیم فصل ۵ میلیارد تومان عنوان شد. در همان مقطع خبر رسید توافق مالی برای فصل آینده منوط به مذاکرات جدید شده است که این مذاکرات در صورت رضایت پرسپولیس برای تمدید قرارداد در فصل آینده خواهد بود.

به عبارت بهتر قرارداد عیسی آل کثیر با این شرایط با پرسپولیس به پایان رسیده ولی هنوز طرفین برای فصل آینده مذاکره یا توافقی با یکدیگر نداشته اند.

از سوی دیگر یحیی گل محمدی سرمربی مورد اعتماد عیسی آل کثیر نیز تلویحا اعلام کرده که شاید فصل آینده در پرسپولیس نباشد و همین موضوع می تواند، ماندن یا جدایی قاتل استقلال ( لقب عیسی آل کثیر) را پیچیده تر کند.

این در حالی است که پس از اتمام لیگ برتر یک تیم لیگ برتری صنعتی به عیسی آل کثیر پیشنهاد ۳۰ میلیارد تومانی ارائه داده است.

این مبلغ درواقع ۶ برابر رقم قرارداد عیسی آل کثیر در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم با پرسپولیس است!

حالا خودتان را جای عیسی آل کثیر بگذارید و بینید آیا به این پیشنهاد سنگین و وسوسه انگیز تیم صنعتی پاسخ منفی می دادید؟!

البته عیسی آل کثیر در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیستم نیز پیشنهادی ۳ برابر پرسپولیس از یک تیم صنعتی داشت اما به خاطر برادر پرسپولیسی اش ترجیح داد در نهایت با رقمی حدود ۲ میلیارد تومان پیراهن قرمز بپوشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *