بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سپاهانی سابق راز قهرمانی پرسپولیس را فاش کرد!

قائدرحمتی : تجربه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس آن ها را قهرمان کرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۸

محمود قائدرحمتی مدعی شد که پرسپولیس راه قهرمانی را یاد گرفته و به دلیل تجربه کادر فنی و بازیکنان در این فصل هم قهرمان شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلومینیوم اراک در پایان بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر موفق شد با کسب 40 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد و رکورد امتیازی گیری خود در طول یک فصل از رقابت های لیگ برتر را ارتقا ببخشد. محمود قائدرحمتی هافبک 31 ساله این تیم یکی از مهره های تاثیر گذار ایرالکو در لیگ بیست و دوم بود. قائد رحمتی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص عملکرد آلومینیوم اراک در این فصل گفت:

خدا را شکر در این فصل مجموعه تیم و باشگاه خوب عملکرد کردند و فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. نتایجی که تیم گرفت قابل قبول بود. هر چند اگر کمی خوش شانس بودیم، می‌توانستیم در رتبه بهتری قرار بگیریم. اما فکر می‌کنم این نتیجه برای تیمی که در چند سال اخیر تازه به لیگ برتر صعود کرده است قابل قبول باشد و امیدوارم این روند سال به سال بهتر از قبل شود.

هافبک آلومینیوم اراک در خصوص کار با مهدی رحمتی اظهار داشت:

مهدی رحمتی یکی از خوش اخلاق ترین و بهترین مربیانی است که تاکنون با وی کار کرده ام. بدون اغراق می گویم که همه بازیکنان در این فصل از اینکه با ایشان کار می‌کردند لذت می‌بردند. آقای رحمتی آرامش خاصی داشت و این را به خوبی به تیم و بازیکنان منتقل می‌کرد. همچنین ایشان از نظر فنی به من خیلی کمک کردند و باعث شدند تا من یکی از بهترین فصل های خود را پشت سر بگذارم. مطمئن هستم ایشان آینده روشنی در عرصه مربیگری خواهند داشت. امیدوارم هر کجا هستند موفق باشند.

وی در مورد تعداد تساوی های زیادی که آلومینیوم در این فصل از رقابت های لیگ برتر به ثبت رساند گفت:

تیمی که در طول فصل کم شکست می خورد و کم گل می‌خورد، قابل احترام است. متاسفانه در این فصل علی رغم نتیجه خوبی که تیم گرفت و از نظر دفاعی خوب عمل کرد، اما در فاز هجومی کمی بدشانس بودیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. در بسیاری از بازی‌هایی که مساوی کردیم می توانستیم برنده باشیم که این امر محقق نشد و شانس با ما یار نبود.

قائدرحمتی که از آکادمی باشگاه سپاهان رشد کرده، در خصوص رقابت های لیگ و قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد:

لیگ سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم. رقابت قهرمانی و همچنین تلاش تیم ها در انتهای جدول برای بقا تا هفته پایانی ادامه داشت که این نشان می دهد چه لیگ جذاب و مهیجی داشتیم. ضمن تبریک به باشگاه پرسپولیس باید بگویم عاملی که باعث شد این تیم بتواند در رقابت با استقلال و سپاهان قهرمان شود، تجربه بازیکنان و کادر فنی این تیم بود. آن ها راه های رسیدن به موفقیت و جام را در این سالها به خوبی یاد گرفتند و همین فاکتور عامل قهرمانی این تیم شد.

هافبک آلومینیوم که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است در خصوص آینده خود اذعان داشت:

چند پیشنهاد دارم اما هنوز هیچ تصمیمی در خصوص آینده خود نگرفته ام و فعلا دوست دارم بعد از این فصل پر فشار کمی استراحت کنم و با آرامش تصمیم خود را بگیرم. اما باید بگویم اولویت اول من آلومینیوم اراک است و دوست دارم در این تیم به فوتبال خود ادامه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *