بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره سیتی : نباید اینتر را دست کم بگیریم

گوندوغان : اینتر تیم قدری است و من بازی‌های این تیم را در چند ماه اخیر دیده‌ام

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۲
گوندوغان : اینتر تیم قدری است و من بازی‌های این تیم را در چند ماه اخیر دیده‌ام

هافبک آلمانی منچسترسیتی می‌گوید تیمش به هیچ عنوان اینتر را در فینال لیگ قهرمانان اروپا دست کم نخواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از دیلی میرور، ایلکای گوندوغان کاپیتان منچسترسیتی درباره دیدار پیش رو برابر اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت:

هر کسی که تیمی مانند اینتر را در چنین بازی بزرگی دست کم بگیرد، باید به دنبال شغل دیگری باشد چون فوتبالی نیست و فوتبال نمی داند. اینتر تیم قدری است و من بازی‌های این تیم را در چند ماه اخیر دیده‌ام. لازم نیست به صورت ساختگی و تصنعی درباره این تیم صحبت کنیم. من بازی نیمه نهایی اینتر برابر میلان را به دقت تماشا کردم و چند بازی این تیم را در لیگ ایتالیا دیدم. کیفیت زیادی به خصوص در خط حمله اینتر شاهد هستیم. اینتر تیمی بسیار تهاجمی است.

گوندوگان که تاکنون دو بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است (۲۰۱۳ با بوروسیا دورتموند و ۲۰۲۱ با سیتی) در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:

من در هر دو فینالی که بازی کردم شکست خوردم. این تجربیات در مجموع مفید بوده است و من از هر دو شکست قبلی درس گرفتم. این تجربیات به پیشرفت شما کمک زیادی می‌کند.

باشگاه منچسترسیتی با وجود سرمایه گذاری‌های بسیار زیاد نتوانسته است تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد. به گفته ملی‌پوش آلمانی، این قهرمانی می تواند وضعیت اینتر را ارتقا دهد و باعث شود این تیم در زمره بهترین تیم‌های اروپا قرار گیرد. گوندوغان گفت:

این قهرمانی برای همه ما در باشگاه سیتی خیلی مهم است. کسب عنوان قهرمانی باشگاه را به سطح بالاتری در جهان می رساند و باعث می‌شود در زمره موفق‌ترین تیم‌ها قرار بگیریم.

بازیکن آلمانی با دو گل به منچستریونایتد، فینال جام حذفی را برای منچسترسیتی کسب کرد و حالا این تیم به دنبال سه‌گانه و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. او پس از ۱۲ ثانیه گل اول بازی را به ثمر رساند که سریع‌ترین گل فینال در تاریخ ۱۵۰ ساله جام حذفی انگلیس است.

عملکرد گوندوغان در فینال جام حذفی مطبوعات انگلیسی را نیز به وجد آورد. گاردین نوشت که درخشش گوندوغان باید باعث شود که سران سیتی او را برای فصل بعد حفظ کنند. تلگراف هم خاطرنشان کرد که گوندوغان، زین الدین زیدان منچسترسیتی و بهترین بازیکن برای بازی‌های بزرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *