بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در جلسه استقلال مطرح شد ؛ جایگزین ساپینتو کیست؟

علیرضا منصوریان و جواد نکونام دو گزینه مربیگری استقلال در صورت خروج ساپینتو

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۶

اگر ریکاردو ساپینتو از استقلال جدا شود مدیران این تیم به فکر جایگزین خواهندبود که علیرضا منصوریان و جواد نکونام فعلاً در اولویت هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت کریمی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که با وکیل حقوقی ریکاردو ساپینتو نشست داشته و به او گفته باشگاه مایل است، قرارداد این مربی را بر اساس بندهای موجود در قرارداد به مدت یک فصل دیگر تمدید کند. هم چنین سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال خبر داد که تا پنج شنبه به ریکاردو ساپینتو برای تصمیم گیری در این زمینه مهلت داده و اگر پاسخ این مربی به باشگاه منفی باشد گزینه داخلی هدایت آبی ها را برعهده خواهد گرفت. امروز اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از نشست مجمع عمومی باشگاه در دفتر باشگاه حاضر شدند تا در خصوص گزینه های جدید هدایت تیم با هم صحبت داشته باشند. چون ممکن است ریکاردو ساپینتو پاسخش برای تمدید قرارداد به باشگاه استتقلال منفی باشد. به این خاطر که باشگاه با افزایش مدت زمان قرارداد این مربی و هم چنین بالا بردن آپشن ها و پاداش پیروزی ها موافقت نکرده است.

گفته می شود یکی دو گزینه برای هدایت تیم استقلال مطرح هستند. جواد نکونام یکی از گزینه های ایرانی هدایت تیم آبی به شمار می رود. او فصل گذشته پیش از ریکاردو ساپینتو گزینه سرمربیگری استقلال بود اما تصمیم او ماندن در تیم فولاد بود. این بار اما شرایط کمی متفاوت است، به این خاطر که جواد نکونام اردوی تیم فولاد را ترک کرده و در حال حاضر بدون تیم است و بدش نمی آید دوباره وارد یک چالش جدی در امر مربیگری شود. دیگر گزینه ای که صحبت از حضورش در تیم استقلال می شود،  علیرضا منصوریان است. مربی ای که پیش تر هم حضور در این جایگاه را تجربه کرده بود اما به سبب انتقادات تماشاگران مجبور به ترک تیم شد. او این بار اگر به عنوان سرمربی تیم استقلال برگزیده شود بدون شک با تجربیات بیشتری کار را شروع خواهد کرد.

البته همان طور که حجت کریمی در برنامه فوتبال برتر بدان اشاره کرد، گزینه اول استقلال برای فصل بعد ریکاردو ساپینتو است و در صورتی این تیم سراغ گزینه های جدید می رود که پاسخ این مربی پرتغالی به باشگاه برای تمدید قرارداد منفی باشد. اگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روی گزینه های ایرانی به اجماع نرسند و پاسخ ریکاردو ساپینتو هم به استقلال منفی باشد، احتمالا باشگاه روی گزینه خارجی جدید زوم خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *