بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال فصل بعد با بازیکنان کمتری آماده رقابت می شود!

سرپرست استقلال : مربی می تواند با 25 بازیکن خوب تیم را ببندد و در کاهش هزینه کمک کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۰

حجت کریمی سرپرست استقلال در اظهاراتی مدعی شد مشکل استقلال داشتن 36 بازیکن است درحالیکه با 25 بازیکن خوب هم می توان بازی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر همه گلایه های خود را از نحوه مدیریت این باشگاه در سال های اخیر مطرح کرد که یکی از آنها ازدیاد بازیکن در تمرین بوده است که بالطبع هزینه های باشگاه را هم افزایش داده بود. حجت کریمی به صراحت و در پاسخ به این سوال میثاقی که آیا درست است، دروازه بان ذخیره تیم نزدیک به 10 میلیارد تومان قرارداد دارد، در حالی که قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی حدود 12 میلیارد تومان است! این موضوع را تایید کرد و گفت:

یکی از اشکالات تیم ما این است که نزدیک به 36 بازیکن داشت، در حالی که مربی می تواند تیم را با 25 بازیکن خوب ببندد و این می تواند به ما در کاهش هزینه ها کمک کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا ریکاردو ساپینتو یا هر گزینه دیگری که سرمربی استقلال می شود، حاضر می شود تیم را با 25 بازیکن مهیای حضور درتمرینات و مسابقات کند یا خیر. بیشتر تیم ها مایل هستند از همه ظرفیت ها برای بستن لیست استفاده کنند، در حالی که خیلی از این بازیکنان در جریان فصل مورد استفاده قرار نمی گیرند. البته باشگاه استقلال جز معدود باشگاه هایی بوده که در فصل جاری از وجود همه بازیکنان خود در ترکیب بهره برد. حتی سینا سعیدی فر دروازه بان سوم استقلال هم در دو بازی در ترکیب آبی ها به میدان آمد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *