بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس مقابل رونالدو و بنزما می تواند بازی کند!

رضا درویش : تیمی می بندیم که بتواند مقابل رونالدو و بنزما بازی کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس ضمن صحبت درباره شرایط باشگاه مدعی شد که فصل بعد می تواند تیم بهتری را روانه مسابقات کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حالی با چهره خوشحال خود به استودیوی برنامه فوتبال برتر رفت که در این برنامه‌ اعلام کرد که مجمع باشگاه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. او همچنین در مورد بدهی مدیران قبلی صحبت کرد و گفت که برخی از آنها برای بازگشت به پرسپولیس در حال لابی هستند و قصد دارند دوباره به این باشگاه برگردند.

بخشی از صحبتهای مدیرعامل پرسپولیس را میخوانید:

* من وارث بدهی مدیران قبلی هستم

من وارث بدهی گذشته بودم، ما توانستیم اخیرا بدهی مالیاتی را از دهه 1370 تسویه کنیم. ما 30 بازیکن داشتیم که از سال 1383 طلبکار بودند و کسی به آنها نداد. چون بحث مجوز حرفه‌ای پیش آمد، ما این ارقام را پرداخت کردیم. یک شخصیت حقوقی سال 1384 پنجاه میلیون تومان به پرسپولیس داد، تا الان هیچکس پرداخت نکرده بود.

* یک نفر ۱۵ میلیارد از حساب ما کسر کرد

سال 1385 نمی‌دانم اصلا واقعیت دارد یا نه، اسنادی را درست کردند که در حقوقی ما وجود ندارد، در ازای آن یک میلیارد و هفتاد و پنج میلیون تومان پرداخت کردیم. از این فراتر، کسی سال 1394 گفت که 20 هزار دلار از ما طلب دارد، آن روز می‌شد صد میلیون تومان، اما امروز آمد 15 میلیارد تومان از حساب ما
کسر کرد.

* اگر طلب رادوشویچ را پرداخت نکنیم

یک پرونده هم برای ما آمد، بوژیدار رادوشویچ که قرار بود یک میلیون یورو بدهیم اما کاهش دادیم به 850 هزار یورو در چهار قسط. اما امروز برای اینکه بتوانیم یک پولی بفرستیم، مشقت زیادی کشیدیم. جریمه هم وجود دارد و اگر تا بیست و ششم هر ماه پرداخت نکنیم، جریمه خواهیم شد.

* مجمع ساعت ۱۶ برگزار می‌شود

آخرین خبری که از وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی به من دادند این بود که گفتند آماده باشید برای مجمع. بچه‌های باشگاه ساعت 7:30 با وزارت ورزش صحبت کردند و گفتند که شما کارتان را انجام دهید و ساعت 16 مجمع در باشگاه برگزار خواهد شد.

* دستور جلسه تغییر هیئت مدیره است

اینطور که گفتند احتمالا تغییرات هیئت مدیره است، این را باید از مجمع سوال کنید که ما هم تغییر خواهیم کرد یا خیر. ما تا 4 بعد از ظهر فردا هستیم و بعد از آن اگر بیاورند، مدیرعامل خوبی خواهند آورد تا دغدغه هواداران، یعنی قهرمانی آسیا را تحقق بخشند.

* چرا فدراسیون با درخواست ما موافقت نکرد؟

مجوز حرفه‌ای ما صادر شد و دبیرکل فدراسیون به ما نامه زد و گفت که این را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردیم. ما مشقت زیادی داشتیم و توانستیم تا 10 فروردین بدهی‌ها را پرداخت کنیم. فیفا اعلام کرد ما پاداش باشگاهی را محاسبه نکردیم اما از پول فدراسیون می‌توانیم این را پرداخت کنیم. اما فدراسیون فوتبال موافقت نکرد.

* به تیم‌های آسیایی معافیت بدهند

من اینجا از فرصت استفاده می‌کنم و از همه مسئولان درخواستی دارم. ما که نه معدن داریم و نه صنعت، پس می‌طلبد که همه نهادهای دولتی، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور بیایند یک تکلیفی برای تیم های آسیایی قائل شوند. ما دروازه‌بان دلاوری داریم و تیم جنگنده هستیم اما می‌توانیم تیم بهتری هم بسازیم که در خور شان پرسپولیس ایران باشد که مقابل رونالدو و بنزما بازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *