بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مالدینی برود این ستاره هم از میلان رفتنی می شود !

نارضایتی تئو هرناندز از وضعیت میلان و اخراج احتمالی پیرلو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۲
میلان ؛ نارضایتی تئو هرناندز از وضعیت میلان و اخراج احتمالی پیرلو

تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، به شدت از وضعیت پیش آمده در این باشگاه ناراضی است و شاید در همین تابستان به منچسترسیتی ملحق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایعاتی قابل توجه پیرامون وضعیت پائولو مالدینی از شب گذشته در میلان دست به دست می‌شود که باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده است.

به نظر می‌رسد که جلسه روز گذشته مدیران میلان با مالکان این باشگاه به هیچ وجه خوب پیش نرفته و مالکان میلان تصمیم به قطع همکاری و اخراج این اسطوره روسونری گرفته‌اند.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی شب گذشته از عصبانیت، ناراحتی و شوکه شدن بازیکنان این تیم با شنیدن این تصمیم خبر داده بودند و ظاهرا این ادعا کاملا درست بوده و تبعاتی را برای مالکان میلان به دنبال خواهد داشت.

ریپابلیکا مدعی شده که تئو هرناندز به دلیل این تصمیم و اخراج مالدینی از این باشگاه تصمیم به ترک میلان گرفته و قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به منچسترسیتی بپیوندد.

سیتی از مدتی قبل شرایط این مدافع فرانسوی را به خوبی زیر نظر داشت اما تمدید قرارداد او با روسونری تا سال 2027 کار را برای آنها سخت کرد. هرچند حالا کاپیتان دوم میلان به دنبال جدایی است و این شرایط به سود سیتی خواهد بود.

اگر شرایط درباره مالدینی به همین شکل ادامه پیدا کند و تغییری در آن ایجاد نشود، جدایی هرناندز از روسونری در تابستان امسال بسیار محتمل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *