بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عادل فردوسی پور ؛ بازجو، فعال سیاسی یا گزارشگر ورزشی؟ + سند

قسمت ۵۸ برنامه حافظه تاریخی ایرانی امیرحسین ثابتی و بازخوانی و بررسی کارنامه و عملکرد عادل فردوسی پور

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰


عادل فردوسی پور همواره در برنامه هایش با مطرح کردن سوال های سیاسی و غیر فوتبالی مهمان های برنامه هایش را در مضیقه قرار می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسسن ثابتی فعال رسانه ای و مجری صدا و سیما در یکی از ارسال های خود در فضای مجازی درباره عادل فردوسی پور نوشت :

عادل فردوسی پور چهره ای به ظاهر ورزشی است اما در واقع یک فعال سیاسی است. تا جایی که وقتی لازم باشد، در قامت یک بازجو، بازیکن تیم ملی را در برابر خود می نشاند و سیاسی ترین و شخصی ترین سوالات غیر فوتبالی را از او می پرسد.

عادل فردوسی پور نماد یک جریان سیاسی است که همواره پشت شعار «ورزش از سیاست جداست»، «بی طرفی» و «حرفه ای گری» پنهان می شوند اما در وقت مبادا، کاملا یک طرف ماجرا می ایستند و پلی محکم بین ورزش و سیاست برقرار می کنند.

در قسمت 58 برنامه حافظه تاریخی ایرانی، کارنامه و عملکرد فردوسی پور را به صورت مستند بازخوانی کرده ایم، مواردی که احتمالا دیدن آن برای خود فردوسی پور هم جذاب خواهد بود و یادآوری خیلی از خاطره ها است!

عادل فردوسی پوری که از یک سو ادعای مخالفت علیه حاکمیت را دارد و از سوی دیگر از روزی که فقط برنامه ۹۰ او به علل مختلف از جمله شکایات فراوان علیه وی در دادگاه فرهنگ و رسانه تعطیل شد ، با و جود اینکه کارمند رسمی ( با عنوان شغلی تهیه کننده ) صدا و سیما و شبکه ۳ است ، بدون یک دقیقه حضور موظف بر سر کار حقوق و مزایا و ترفیع خود را از صدا و سیما می گیرد و حتی علاوه بر آن درآمد آنچنانی خود به عنوان تهیه کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش را هم دارد و فقط ادای مردمداری را برای عوام به نمایش می گذارد.
در این بین لازم به ذکر است که بعد از انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی برنامه فوتبال 120 روابط عمومی شبکه ورزش صداوسیما به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ورزش سیما، با پایان یافتن رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا، یک فصل دیگر از برنامه «فوتبال ۱۲۰» که هر هفته پنجشنبه شب‌ها به روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رفت به پایان رسید.

فصل جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» که به تحلیل، پرداختن به رویدادها و حواشی فوتبال جهان اختصاص دارد با شروع مجدد لیگ‌های معتبر فوتبال جهان و داغ شدن تب فوتبال در قاره اروپا از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد.

به این ترتیب برنامه فوتبال ۱۲۰ از اواخر مرداد به روال سال‌های گذشته و بدون هیچ خللی از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *