بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جدیدترین واکنش ژاوی به احتمال بازگشت مسی

ژاوی : دوست دارم مسی برگردد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۲
بارسلونا ؛ ژاوی : دوست دارم مسی برگردد

ژاوی، مربی بارسلونا گفت با مسی حرف زده و ستاره آرژانتینی نظر او را در مورد بازگشتش به بارسا می‌داند؛ اما هر تصمیمی که مسی بگیرد را درک خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا در آخرین هفته از لالیگا، فردا مهمان سلتاویگو خواهد بود. اگرچه قهرمانی این تیم قطعی شده، اما ژاوی گفت قصد دارند با بردن این بازی، فصل را در اوج به پایان برسانند. همچنین طبیعی بود که بخشی از نشست خبری مربی بارسا به اخبار بازگشت مسی اختصاص پیدا کند.

انگیزه‌های تیم برای بازی بعد از قهرمانی

فردا هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. می‌خواهیم فصل را با برد و یک احساس خوب به پایان ببریم. همچنین اهداف شخصی بازیکنان هم هست که پی‌چی‌چی لواندوفسکی و رکورد (بهترین دروازه‌بان فصل) تراشتگن است.

بازگشت مسی

ترتیب اولویت‌های ما کاملا روشن است. دوست دارم مسی برگردد. خودش هم این را می‌داند. با او حرف زده‌ام.

خریدهای باشگاه

نمی‌توانم زیاد درباره برنامه‌های باشگاه، خریدها و آنهایی که می‌روند، حرف بزنم چون به تصمیم لالیگا بستگی دارد. بعد از آن، در مورد مسائل تصمیم‌گیری می‌کنیم.

خرید روبن نِوِس

نمی‌توانم درباره افراد حرف بزنم. باشگاه اولویت‌های من را در مورد پست‌ها و اسامی می‌داند. نظر من را می‌دانند چون همیشه تلاش می‌کنم خیلی شفاف حرفم را بزنم.

تراشتگن

او فردا بازی می‌کند.

بازگشت مسی

منتظر تصمیم مسی هستم. از بازگشت او خیلی هیجان‌زده‌ام، آن هم نه فقط به عنوان مربی بلکه به عنوان هوادار بارسا. او می‌تواند به ما خیلی کمک کند. در هر حال، هر تصمیمی که بگیرد را درک می‌کنم.

تمدید قرارداد ژاویی

قدردان اعتماد رئیس هستم و واقعا از او ممنونم که وقتی مادرید در جام حذفی ما را کنار زد، به من پیشنهاد تمدید داد. مشکلی نیست. تمدید قراداد من ممکن است این هفته باشد، یا هفته بعد، یا هفته بعد از آن. اما مشکلی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *