بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باورنکردنی ؛ طارمی بازیکن ماه نشد + عکس

په په برترین بازیکن ماه پورتو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۹
طارمی ؛ په په برترین بازیکن ماه پورتو

ستاره پرتغالی پورتو جایزه بهترین بازیکن ماه را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی یک ماه استثنایی سپری کرد و بهترین گلزن و موثرترین بازیکن پورتو بود که درخشش او منجر به کسب پیروزی‌های متوالی تیمش در لیگ برتر پرتغال و صعودشان به فینال جام حذفی همراه شد، اما برای رسیدن به جام در لیگ کافی نبود و با این وجود جایزه‌ای که حقش بود را دریافت نکرد!

باشگاه پورتو با پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر پرتغال و در آستانه فینال جام حذفی، بهترین بازیکن ماه اخیر خود(می) را معرفی کرد و در حالی که انتظار می‌رفت مهدی طارمی این عنوان را به خود اختصاص بدهد، په‌په مدافع ملی‌پوش پرتغال این جایزه را دریافت کرد.

مهدی طارمی نخستین بازی خود در ماه می را در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل فامالیکائو انجام داد که در حضور تعویضی توانست پاس گل تیمش را در دقیقه ۴+۱۲۰ به ثمر رساند و پس از آن هم در چهار هفته پایانی لیگ برتر ۶ گل بزند و یک پاس گل بدهد و همچنین به آقای گلی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

با وجود این نمایش استثنایی مهدی طارمی، اما باشگاه پورتو تصمیم گرفت تا په‌په را به‌عنوان بهترین بازیکن ماه می معرفی کند و در حالی این جایزه را بدهد که او در دو دیدار اخیرشان نمایش خوبی نداشت و تیمش نیز فقط در یک مسابقه از پنج بازی انجام شده دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

طارمی ؛ په په برترین بازیکن ماه پورتو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *