بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به سرمربی آبی ها + عکس

شاهین خیری : مشکل اصلی استقلال ریکاردو ساپینتو بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۵
شاهین خیری پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

شاهین خیری پیشکسوت استقلال گفت : یکی از عوامل اصلی و مهمی که استقلال در لیگ برتر و جام حذفی نتیجه دلخواه را نتوانست به دست بیارود، رفتارهای نامتعارف ریکاردو ساپینتو بود. او از نظر فنی مربی خوبی است،

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهین خیری پیشکسوت استقلال درباره دیدار فینال جام حذفی فوتبال و شکست استقلال مقابل پرسپولیس، اظهار داشت:

پرسپولیس توانست در این دیدار از نظر شکل بازی نسبت به استقلال عملکرد بهتری داشته باشد و به قهرمانی دست یافت. مسابقه‌ای که بر عکس دیدار لیگ برتر، کسل‌کننده و خواب آور نبود و هر دو تیم فرصت‌های خوبی داشتند.

وی ادامه داد:

استقلال در جریان بازی موقعیت‌های خوبی را به دست آورد که یک گل زد و البته موقعیت‌های زیادی را هم از دست داد. محمد محبی یک فرصت را از دست داد، شوت ارسلان مطهری را بیرانوند دفع کرد، ضربه سعید مهری به تیر دروازه برخورد داشت و یک فرصت تک به تک را هم مهدی قایدی از دست داد. استقلال در نیمه دوم تمام قدرتش را گذاشت تا گل تساوی را بزند و روی دروازه پرسپولیس فشار آورد. همین موضوع سبب شد در وقت‌های اضافه بازیکنان از نظر جسمانی تحلیل بروند، چون هر تیمی نمی‌تواند ۱۲۰ دقیقه مالکیت توپ را در دست داشته باشد و روی دروازه رقیب فرصت ایجاد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود:

پرسپولیس در وقت اضافه بازی را آرام کرد، تعویض‌هایی مناسبی داشت که روی بازی تأثیرگذاری مثبتی گذاشتند و در دقیقه ۱۱۵ نیز روی یک ضربه ایستگاهی، روی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال که بار‌ها و بار‌ها در طول بازی‌های لیگ برتر این موارد را هشدار داده بودیم، گل را دریافت کرد. بعد از گل هم پاس‌های بلند و بازی بی‌برنامه و بی‌هدف را از استقلال شاهد بودیم که برای گل زدن هیچ طرحی نداشتند.

خیری تصریح کرد:

استقلال پس از گل‌هایی که خورد، خیلی بی‌برنامه عمل کرد. بازیکنان باید یاد بگیرند زمانی که گل می‌خورند، نظم تیمی‌ را حفظ کنند و برای حمله کردن طرح و برنامه داشته باشند. اینکه فقط توپ را روی دروازه حریف سانتر کنید که یک اتفاقی رخ دهد، نمی‌شود گل زد. همچنین برخی از بازیکنان استقلال مثل جعفر سلمانی اصلاً روز خوبشان و روی فرم نبودند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که علت اصلی ناکامی این فصل استقلال چه بود، عنوان کرد:

یکی از عوامل اصلی و مهمی که استقلال در لیگ برتر و جام حذفی نتیجه دلخواه را نتوانست به دست بیارود، رفتارهای نامتعارف ریکاردو ساپینتو بود. او از نظر فنی مربی خوبی است، ولی به خاطر رفتارها و محرومیت‌هایی که داشت چند بازی در لیگ و فینال جام حذفی را در کنار تیمش نبود. اگر یک یا دو بازی، حق را به ساپینتو بدهیم که داور و بقیه عوامل برگزاری بازی‌ها با او لج کردند و باعث محرومیتش شدند، اما در نهایت از لحاظ شخصیتی، رفتار‌های او به تیمش ضربه زد. با اینکه سرمربی کنار خط قرار دارد، اما حضورش در کنار تیمش خیلی مهم است و در روند رو به جلوی تیم خیلی تاثیر زیادی دارد.

خیری در مورد تمدید قرارداد با ساپینتو برای فصل بعد، خاطرنشان کرد:

اگر بشود شرط و شروطی را برای کنترل ساپنتو گذاشت تا دیگر شاهد رفتارها و جنجال‌های او نباشیم، از نظر فنی مربی خوبی است و می‌تواند فصل بعد بهتر به استقلال کار کند.

شاهین خیری پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *