بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص اسطوره پرسپولیس برای تیم گل محمدی

اسماعیل حلالی : پرسپولیس با این‌ روند می‌ تواند در آسیا هم قهرمان بشود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۴
اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس گفت : باید بگویم پرسپولیس در این فصل خود را ثابت کرد که شخصیت قهرمانی دارد و می‌تواند این مهم را مجدد در آسیا تکرار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس پس از برتری پرسولیس در فینال جام حذفی اظهار داشت:

خدا را شکر زحمات بازیکنان به بار نشست و توانستیم مزد زحماتمان را در این فصل دریافت کنیم. با توجه به فراز و نشیب‌های این تیم در این فصل، پرسپولیسی‌ها با اتحاد خود اتفاق مهمی را رقم زدند و توانستند در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شوند. باید بگویم پرسپولیس در این فصل خود را ثابت کرد که شخصیت قهرمانی دارد و می‌تواند این مهم را مجدد در آسیا تکرار کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل‌محمدی با توجه به این موفقیت سال آینده در این تیم خواهند ماند خاطرنشان کرد:

نمی دانم چنین صحبت‌هایی از کجا منعکس شد، گل‌محمدی یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و پرسپولیس خانه یحیی است. باید پرسپولیس از این روز به دنبال تقویت در ترکیب خود باشد تا بتواند در قهرمانی باشگاه‌ها آسیا این موفقیت خود را تکرار کند.

حلالی این راهم گفت:

عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس به استثنای گولسیانی، در حد این تیم نبود. باید ۲بازیکن خارجی باکیفیت برای این تیم خریداری شود تا در فصل آینده پرسپولیس به موفقیت برسد.

وی همچنین در خصوص ممنوعیت عقد قرارداد باشگاه‌ها با مربیان و بازیکنان خارجی به صورت دلاری نیز عنوان کرد:

فوتبال بین‌المللی است و ریالی نیست. برای موفقیت باید دلار بدهیم و بازیکنان خارجی باکیفیت و مطرح را جذب کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عدم موفقیت استقلال و برخورد ساپینتو نیز اشاره کرد و گفت:

اگر واقع بینانه بگویم استقلال با توجه به اتفاقات مدیریتی شکست نخورد و تا لحظه آخر در لیگ و در جام حذفی روی پای خود ایستاد. ساپینتو از لحاظ فنی مربی خوبی است ولی در کنار زمین آن شخصیت لازم را ندارد. اخراج‌های او در چند بازی لیگ و امروز، نشان داد که استقلال در این فصل از رفتار او ضرر زیادی زده است. رفتار ساپینتو به گونه‌ای بود که به هیچ عنوان همانند بزرگان این تیم مرحوم ناصر حجازی و مرحوم ناصر پورحیدری قابل قیاس و احترام نیست و نمی‌تواند با این حواشی در ایران مربی‌گری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *