بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات مدافع سرخپوشان ؛ خدا را شکر که پرسپولیسی شدم!

مرتضی پورعلی گنجی : تصمیم خیلی خوبی گرفتم که به ایران برگشتم و به پرسپولیس آمدم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۴۶

مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس پس از قهرمانی در جام حذفی گفت که برای تصمیمش مبنی بر بازگشت به ایران و پیوستن به پرسپولیس بسیار خوشحال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی پورعلی‌گنجی پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در‌ واکنش به اینکه سرخپوشان در شرایطی که معتقد بودند برخی افراد نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود، هر دو جام را کسب کردند، گفت:

چیزی که شما را نمی‌کُشد، قوی‌ترتان می‌کند. ما امسال مشکلات زیادی داشتیم؛ از زمانی که لوکادیا پیش از دربی رفت تا مصدومیت‌هایی که داشتیم و شرایطی که برای تیم‌ها پیش آمد. هشت امتیاز بالا بودیم و پایین آمدیم و دوباره کَندیم و بالا رفتیم. این نشان می‌دهد که پرسپولیس در این چندین سال الکی به این جایگاه نرسیده و الکی شخصیت قهرمانی را به خودش ندیده است؛ پس یک چیزی پشت پرده هست، پشت اینکه ما به رختکن می‌رویم و پشت بدنسازی باشگاه و چیزی که بین بچه‌ها هست و رفتاری که ما انجام می‌دهیم، آن شخصیت و لیاقت وجود دارد. هم جام حذفی را گرفتیم و هم لیگ برتر و فکر می‌کنم سوپرجام را هم باید به ما بدهند.

او در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کردند پس از گل تساوی به بازی برگردند، عنوان کرد:

اگر کل بازی را آنالیز کنید، فکر می‌کنم ما از همه جهات برتر بودیم. با تمام احترام به تیم بزرگ استقلال که امسال خیلی خوب کار کرد، امروز تیم پرسپولیس نشان داد که سرتر است و در تیم زمین تیم بهتری است. موقعیت‌های زیادی داشتیم و بازی را هم کنترل کرده بودیم اما فوتبال است و اگر یک ثانیه تمرکز نداشته باشی، گل می‌خوری. عجیب و غریب بود که گل را خوردیم؛ به هر حال استرس وارد وجود آدم می‌شود اما ما مطمئن بودیم که بازی را می‌بریم، حالا چه در ضربات پنالتی و چه در طول بازی. به این شکل، لذتش هم خیلی بیشتر شد.

مدافع سرخپوشان در واکنش به اینکه آیا با توجه شرایط خوبی که در طول فصل داشت، امیدوار به حضور در اردوی تیم ملی است، گفت:

زحمتی را که من در دو سال اخیر کشیدم، فقط خودم می‌‌دانم و خودم و خدایم. فقط خدا را شاکرم؛ با تمام زحماتی که کشیدم و دل درستی که سعی ‌کردم داشته باشم و بد کسب را نخواهم، خدا بد من را نخواست. من دو سال با چین قرارداد داشتم و یک تصمیم خیلی خیلی خوب گرفتم که به ایران برگشتم و به پرسپولیس پیوستم؛ سعی کردم هم به عنوان عضو کوچکی از این‌ باشگاه کمک کنم و هم باشگاه در زنده کردن من بعد از مصدومیت، لطف بزرگی داشت. از همه بچه‌ها، کادرفنی و مدیریت تشکر می‌کنم. یک سال فوق‌العاده تاریخی را هم برای خودم و هم برای باشگاه ساختیم و امیدوارم همیشه پرچم پرسپولیس بالا باشد.

پورعلی‌گنجی در خصوص دست ندادن بازیکنان استقلال با پرسپولیسی ها گفت:

استقلالی‌ها همه داداش‌های ما هستند. قبل از بازی همه تمرکز می‌کنند و ما هم می‌گذاریم روی حساب تمرکز. انشالله که هر جا هستند، سلامت باشند.

او در پایان درباره آینده‌اش توضیح داد:

من قرارداد دارم و می‌مانم. انشالله که اتفاقات خوبی رخ بدهد. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد، به صلاح خودم و تیم پرسپولیس باشد. مبارک همه هواداران.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *