بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جایگزین دروازه بان رئال مادرید مشخص شد!

رئال مادرید برای جانشینی لونین که تصمیم به جدایی گرفته داوید سوریا را زیر نظر دارد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۳

آندری لونین دروازه بان دوم رئال مادرید تصمیم به ترک این تیم گرفته و حالا کهکشانی ها برای جایگزینی او به فکر خرید داوید سوریای 30 ساله هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندری لونین دروازه بان اوکراینی  در سال 2018 با 9 میلیون یورو از زوریا لوهانسک به رئال مادرید پیوست اما در این مدت نتوانست صاحب دقایق کافی شود و حالا تصمیم گرفته است که به جایی برود که بیشتر بازی کند. احتمال پیوستن این دروازه بان به تیمی خارج از فوتبال اسپانیا خیلی زیاد است.

به گزارش فوتبالی، لونین تا تابستان 2024 با رئال مادرید قرار دارد اما می خواهد در همین تابستان جدا شود و به تیمی برود که بیشتر بازی کند تا شانس حضور در تیم ملی اوکراین در یورو 2024 را از دست ندهد.

در این شرایط مدیران رئال مادرید گزینه های جانشینی لونین را دنبال می کنند که یکی از محتمل ترین نامها داوید سوریا دروازه بان فیکس ختافه است. این دروازه بان فصل درخشانی در ختافه داشته و می تواند راه حضور در رئال مادرید را در پیش بگیرد.

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی همچنان دروازه بان فیکس کهکشانی ها در سال های آینده خواهد بود و رئال در صورت جدایی لونین به دنبال خرید دروازه بان ذخیره خواهد گشت که داوید سوریا محتمل ترین گزینه به شمار می رود. این دروازه بان در این فصل 37 بازی برای ختافه در لالیگا انجام داد و عملکرد خوبی را به جای گذاشت و می تواند نقش دروازه بان ذخیره را بپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *