بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک ادعای عجیب ؛ دوست دارند استقلال دربی را ببازد!

آرش برهانی : برخی دوست دارند استقلال دربی را ببازد تا قرارداد ساپینتو تمدید نشود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۸

آرش برهانی در اظهاراتی عجیب مدعی شد که برخی افراد در داخل باشگاه استقلال منتظر شکست تیم در دربی هستند تا قرارداد ساپینتو را تمدید نکنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت استقلال می‌گوید اگر این تیم در فینال جام‌حذفی پرسپولیس را شکست ندهد، ممکن است قرارداد ساپینتو تمدید نشود. در شرایطی که ساپینتو به تمدید همکاری با استقلال برای فصل بعد ابراز علاقه کرده، تا این لحظه استقلال با او پای میز مذاکره ننشسته است. حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و دیگر اعضای هیات مدیره مثل مومنی از تمدید قرارداد با ساپینتو را مثبت ارزیابی کرده‌اند و بارها درباره آن گفته‌اند اما عجیب است که هیچ اقدام عملی در این خصوص انجام نشده است.

آرش برهانی پیشکسوت آبی پوشان پایتخت که میهمان شب‌های فوتبالی بود، ادعای عجیبی را درباره تاثیر نتیجه دربی امروز بر ماندن یا نماندن ساپینتو مطرح کرد. او می‌گوید برخی در باشگاه استقلال منتظراند تا ساپینتو در فینال جام‌حذفی پیروز نشود و قراردادش را تمدید نکنند! خبری نگران‌کننده برای هواداران که از کیفیت تیمشان و بازی‌های چشم‌نواز آن کاملاً راضی هستند. البته همانطور که بالاتر گفته بود، شواهد از ادامه همکاری استقلالی‌ها با سرمربی پرتغالی برای فصل بعد حکایت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *