بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

7 موردی که باید در وب سایت تیم فوتبالی خود قرار دهید

دیجی تک، شرکت طراحی و پشتیبانی سایت

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۶
7 موردی که باید در وب سایت تیم فوتبالی خود قرار دهید

اگر می خواهید تیم فوتبال خود را ارتقاء دهید و در مقابل حامیان مالی قرار بگیرید، نمی توان انکار کرد که یک وب سایت ورزشی حرفه ای چقدر می تواند برای تیم شما مهم باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر می خواهید تیم فوتبال خود را ارتقاء دهید و در مقابل حامیان مالی قرار بگیرید، نمی توان انکار کرد که یک وب سایت ورزشی حرفه ای چقدر می تواند برای تیم شما مهم باشد.

با این حال، اگر می خواهید وب سایت شما واقعاً تاثیرگذار باشد و به رشد تیم شما کمک کند، موارد خاصی وجود دارد که باید حتما آن ها را در سایت خود مد نظر بگیرید.

بنابراین در مقاله امروز، 8 مورد مهمی که هر وب سایت فوتبالی باید داشته باشد تا رابطه بهتری با طرفداران خود ایجاد کند و حامیان مالی را تشویق کند، برای شما به اشتراک می گذاریم.

7 موردی که باید در وب سایت تیم فوتبالی خود قرار دهید

1.      لوگو و رنگ تیم

یکی از اولین چیزهایی که باید به طور مشخص در وب سایت ورزشی خود قرار دهید، لوگوی تیم فوتبال تان است. این کار باعث می ‌شود که طرفداران و حامیان شما راحت ‌تر بدانند که به وب ‌سایت درست شما وارد شده اند.

همچنین وارد کردن لوگو در وب سایت، به شناخت برند تیم ورزشی شما کمک می کند و شما را از سایر تیم های ورزشی متمایز می کند.

علاوه بر این، در همین راستا وب سایت تیم ورزشی شما باید رنگ های تیم شما را منعکس کند. می توانید از رنگ های تیم تان در بخش های مختلف وبسایت مثل پیوندها، ناوبری، دکمه ها و موارد دیگر استفاده کنید. برای ایجاد تمام این ویژگی ها در وبسایت ورزشی خود، می توانید از digitecseo.com کمک بگیرید.

2.      بخش درباره ما

وب سایت شما باید دارای یک صفحه درباره ما باشد که به مخاطبین شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری درباره شما کسب کنند. صفحه درباره ما، پس از صفحه اصلی، دومین صفحه پربازدید در سایت شماست. پس این یک فرصت عالی برای شماست تا رابطه خود با مخاطبین تان را عمق دهید.

برای اینکه صفحه درباره ما سایت شما تاثیرگذار باشد، باید چند نکته زیر را در نظر بگیرید:

  • در این صفحه باید تاریخچه، مأموریت و ارزش‌های تیم شما بیان شود تا حامیان مالی و طرفداران بدانند تیم شما چگونه شروع به کار کرده و با روش های مشارکت با شما آشنا شوند.
  • ذکر دستاوردهای تیم که به برجسته کردن پیروزی های شما کمک می کند.
  • عکس های گروهی از اعضای تیم و همچنین کارکنان کلیدی شما مانند مربیان و مدیران
  • فراخوانی برای اقدام نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند در صفحه درباره ما گنجانده شود. صفحه اسپانسر، بخش دنبال کردن شما در رسانه ‌های اجتماعی و …

3.      عکس ‌ها و نمایه ‌های اعضای تیم

به عنوان یک هوادار، هیچ چیز رضایت ‌بخش ‌تر از این نیست که بیشتر از همه درباره تیم مورد علاقه خود بدانید. این یک احساس غرور و نشانی است که بسیاری از طرفداران ورزش با افتخار از آن استفاده می کنند. بنابراین اهمیت داشتن پروفایل ها و عکس های تک تک اعضای تیم در وب سایت خود را نادیده نگیرید. همچنین می توانید عکس های تیم را در صفحه درباره ما و یا سایر صفحات سایت به اشتراک بگذارید.

با افزودن نمایه های فردی اعضای تیم، طرفداران شما می توانند درباره بازیکنان مورد علاقه خود اطلاعات بیشتری کسب کنند و همچنین عملکرد آنها را پیگیری کنند.

 

4.      برنامه مسابقات

وب سایت تیم فوتبالی شما باید برنامه مسابقات یا بازی های دوستانه شما را نیز درج کند. باید زمان و مکان بازی ها را نیز درج کنید که طرفداران بتوانند بلیط مسابقه را خریداری کنند.

یکی دیگر از مزایای گنجاندن برنامه بازی ها، این است که می توانید هیجان ایجاد کنید و طرفداران خود را برای بازی آینده به سمت خود هدایت کنید تا افراد بیشتری برای تماشای مسابقه تان بیایند. همچنین می توانید بخش پرسش و پاسخی در سایت ایجاد کنید و برای این منظور از تیم های پشتیبانی سایت دیجی تک کمک بگیرید.

5.      بازی های تکراری گذشته

فراموش نکنید که ضبط ‌های مسابقات گذشته را نیز در بخشی از سایت خود، درج کنید. انجام این کار به طرفداران شما امکان می دهد که نه تنها پیروزی های تیم شما را دوباره تجربه کنند، بلکه راه هایی برای بهبود بازی و استراتژی های خوبی را به شما پیشنهاد دهند.

همچنین تکرار تماشای بازی های گذشته، راهی عالی برای درگیر نگه داشتن طرفداران و مخاطبان شما با وب سایت و تیم شما در تمام خارج از فصل است.

6.      اطلاعات تماس

ناگفته نماند که وب سایت تیم ورزشی شما باید شامل اطلاعات تماس شما باشد. اعضای رسانه ها، حامیان مالی و … باید بتوانند از این طریق به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر شماره های تماس، می توانید آدرس ایمیل و نمایه ‌های رسانه ‌های اجتماعی خود را نیز در بخش تماس با ما سایت فوتبالی تان وارد کنید. اضافه کردن آدرس فیزیکی و نقشه ای که نحوه رسیدن به باشگاه شما را به افراد نشان می دهد نیز مفید خواهد بود.

7.      اطلاعات حامیان مالی

حتما می دانید پیدا کردن حامیان مالی برای تیم فوتبالی شما مزایای زیادی دارد. اما بدون داشتن اطلاعاتی که بسته ‌های حمایت مالی و راه‌ های همکاری با شما را توضیح می ‌دهد، نمی توانید نظر حامیان مالی را به خود جلب کنید.

بنابراین یک صفحه در وب سایت خود ایجاد کنید و اطلاعات مهم در مورد تیم، راه های تبلیغ حامیان مالی و بسته های حمایت مالی خود را در آن فهرست کنید.

بخش طراحی سایت دوزبانه دیجی تک می تواند امن ترین مکان برای سپردن اطلاعات محرمانه تیم شما و ایجاد یک سایت باکیفیت و مطمئن توسط نخبگان IT باشد.

طراحی سایت ورزشی

چه آنکه یک باشگاه ورزشی داشته باشید و یا یک تیم فوتبال، بهرحال طراحی سایت می تواند به درستی شما را به طرفداران و حامیان مالی معرفی نماید. پس چنانچه قصد دارید تا یک سایت حرفه ای بسازید و در جهان ورزش بدرخشید، همین حالا وارد سایت دیجی تک شوید.

7 موردی که باید در وب سایت تیم فوتبالی خود قرار دهید

دیجی تک

دیجی تک یک شرکت طراحی و پشتیبانی سایت است که با در اختیار داشتن تیم های تخصصی برنامه نویسی، طراحی، وب مستر و …، می تواند بهترین سایت های فوتبالی و ورزشی را برای شما طراحی نموده و پشتیبانی نماید.

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *