بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لژیونر استقلالی آماده بازگشت به ترکیب اصلی + عکس

چهره خندان و با انگیزه علی کریمی در تمرین کایسری اسپور

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۲۲
کریمی ؛ چهره خندان و با انگیزه علی کریمی در تمرین کایسری اسپور

هافبک ایرانی کایسری اسپور آماده حضور در ترکیب این تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی ۸۰ روز قبل در دیدار هفته بیست و پنجم سوپر لیگ ترکیه مقابل آنتالیا اسپور که یکی از مهره‌های اصلی کایسری اسپور بود، به خاطر آسیب دیدگی در دقیقه ۱۴ تعویض شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند که از آن زمان تاکنون فرصت قرار گرفتن درجمع ۱۱ نفر اصلی تیمش را به دست نیاورده است.

هافبک ایرانی کایسری اسپور که پس از این مصدومیت حدود یک ماه و نیم از میادین دور بود، اما پس از آن در یک مسابقه سوپر لیگ ترکیه حضور کوتاه مدت و تعویضی در زمین داشت و در دیدار قبل مقابل آلانیا اسپور نیز از شروع نیمه دوم به جای سید مجید حسینی به میدان رفت و ۴۵ دقیقه بازی کرد تا مشخص شود به طور کامل بهبود یافته است.

علی کریمی در تمرینات اخیر کایسری اسپور با انگیزه و روحیه بالایی کار کرده و چهره او نیز در تصاویر این باشگاه نشان می‌دهد در بهترین فرم خود قرار دارد و امیدوار است باز هم شانس رسیدن به ترکیب ابتدایی تیمش را به دست بیاورد و امشب مقابل کاراگومروک در ترکیب قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور از ساعت ۲۰:۴۵ امشب به مصاف کاراگومروک می‌رود که سید مجید حسینی و علی کریمی به‌عنوان لژیونرهای ایرانی در فهرست این تیم هستند و شانس بازی دارند.

کریمی ؛ چهره خندان و با انگیزه علی کریمی در تمرین کایسری اسپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *