بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علیرضا جهانبخش در کنار ستاره های آینده فاینورد + عکس

علیرضا جهانبخش در آکادمی فاینورد در کنار ستاره های جوان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۹
جهانبخش در آکادمی فاینورد در کنار ستاره های جوان

ستاره ایرانی فاینورد در جمع بهترین بازیکنان جوان این باشگاه قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش که فصل درخشانی همراه با فاینورد سپری کرد و با دو سال حضور در این تیم از جمله بازیکنان محبوب باشگاه هلندی به حساب می‌آید، با وجود پایان فصل همچنان در روتردام مانده و امروز هم در کمپ اختصاصی و ساختمان فاینورد حضور پیدا کرد.

باشگاه فاینورد امروز از بهترین بازیکنان آکادمی خود در رده‌های سنی زیر ۱۴ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۸ سال طی یک ماه اخیر تقدیر نمود و در مجتمع آموزشی و آکادمی خود این نفرات را دعوت کرد که علیرضا جهانبخش نیز به‌عنوان یکی از ستاره‌های تیم بزرگسالان در این جمع حضور یافت.

این پدیده‌های آکادمی فاینورد که بدون شک می‌توانند تبدیل به ستاره‌های فوتبال هلند شوند، امروز در کنار آرنه اسلوت، سرمربی تیم بزرگسالان و جمعی از بازیکنان از جمله علیرضا جهانبخش حضور پیدا کردند و ضمن گشت و گذار در این کمپ تمرینی، ناهار را در کنار آنها صرف کردند.

برترین بازیکنان آکادمی فاینورد در بخش پایانی برنامه امروز که برای آنها تدارک دیده شده بود، ضمن گرفتن عکس یادگاری، سوالات خود را از اعضای کادر فنی، علیرضا جهانبخش و دو هم‌بازی دیگر او پُرسیدند و نکات فنی و آموزشی به آنها عنوان شد.

جهانبخش در آکادمی فاینورد در کنار ستاره های جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *