بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب گزینه خرید لیورپول از بارسلونا + فیلم

عملکرد کونده در بارسلونا فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۷


لیورپول برای تقویت خط دفاعی علاقه مند به جذب مدافع جوان بارسلونا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول به جذب ژول کونده، مدافع بارسلونا علاقه‌مند است و طبق ادعای راجر تورلو از موندو دپورتیوو، آنها برای انتقال این مدافع فرانسوی به آنفیلد حاضرند تا 50 میلیون پوند نیز به بارسلونا پیشنهاد دهند.

کونده اولین فصلش را در بارسلونا می‌گذراند و تابستان گذشته از باشگاه سویا به جمع آبی‌ اناری‌ها پیوست.

در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد آینده این مدافع 24 ساله وجود داشته است و ژاوی، سرمربی بارسلونا، از او در پست دفاع راست استفاده کرده است.

بر طبق گزارشاتی این مدافع فرانسوی به بارسلونا گفته بود که در تابستان برای پیشنهادهایی که به او می‌شود، آماده است.

هر چند که این اخبار توسط خود کونده در صفحات اجتماعی‌اش تکذیب شد و او به صراحت چنین شایعات و اخباری را رد کرد و گفت که به دنبال ترک باشگاه نیست.

با این وجود اما لیورپول می‌خواهد شانس خود را برای جذب ژول کونده برای فصل آینده امتحان کند و با خرید او خط دفاعی تیم را تقویت نماید.

این گزارش حاکی از آن است که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از قرمزها خواسته تا برای جذب این بازیکن 24 سالۀ فرانسوی تلاش کنند و گفته می‌شود که آنها در حال بررسی پیشنهادی به ارزش 50 میلیون پوند (57.6 میلیون یورو) برای مدافع حال حاضر بارسلونا هستند.

با این حال پیشنهاد لیورپول به احتمال فراوان توسط باشگاه بارسلونا و شخص ژاوی نادیده گرفته خواهد شد؛ چراکه ژاوی بارها و به صراحت اعلام کرده که ژول کونده بخش مهمی از برنامه‌های او برای فصل آینده است.

این مدافع فرانسوی تا سال 2027 با بارسلونا قرارداد دارد و در 39 بازی خود در این فصل برای بلوگرانا موفق به زدن یک گل و شش پاس گل شده و نقش بسزایی در آمار فوق‌العادۀ دفاعی بارسلونا در این فصل داشته است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *